ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 25 بهمن 1393 - ساعت 16:27:17
چاپ خبر

«چرا رفتی» در اصفهان به روی صحنه خواهد رفت

کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگسازی «تهمورس پورناظری» امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ بهمن ماه) در اصفهان به روی صحنه خواهد رفت.


00101384189a13-370x370.jpgکنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگسازی «تهمورس پورناظری» امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ بهمن ماه) در اصفهان به روی صحنه خواهد رفت.
این کنسرت پس از یک روز تمدید در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه، در دو ساعت ۱۸ و ۲۱ در تالار نگین نقش جهان شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
همچنین این تور که به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری ققنوس برگزار می‌شود، در ادامه اجراهای خود در تاریخ شنبه ۲ اسفند ماه در شهر گرگان، سالن هلال احمر به روی صحنه خواهد رفت.
در طی شب‌های گذشته کنسرت چرا رفتی ۲۲ و ۲۳ بهمن ماه در سالن شهدای کارگر شهر اهواز اجرا شد. تور این کنسرت از مرداد ماه امسال در تهران آغاز شد و پس از آن در بسیاری از شهرهای کشور مثل شیراز، رشت، ارومیه، کرمانشاه، کرمان، شهرکرد، ساری، بندرعباس، سمنان و کرج در حالی به روی صحنه رفت که بسیاری از هنرمندان، سیاستمداران و ورزشکاران به تماشای این کنسرت نشستند.
در این اجرا سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه حضور خواهد داشت. حسین رضایی نیا و آئین مشکاتیان (سازهای ضربی)، مهیار طریحی (سنتور)، علی جعفری پویان و تینا جامه گرمی (ویلن)، سهراب بره‌مندی (ویولا)، نگار نوراد (ویلنسل)، آرین کشیشی (باس)، سپند دادبه (عود) و خورشید دادبه (تار) دیگر هنرمندانی خواهند بود که در این کنسرت به روی صحنه خواهند رفت.
فروش بلیت‌های این کنسرت در تمامی شهرستان‌ها از طریق سایت www.iranconcert.com انجام خواهد شد.

کنسرت «چرا رفتی»,همایون شجریان,تهمورس پورناظری,کنسرت همایون شجریان در اصفهان
آمار بازدید : 926
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500