ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 26 بهمن 1393 - ساعت 15:34:37
چاپ خبر

ارکستر مجلسی رسا با حضور حسن ریاحی به صحنه رفت

ارکستر مجلسی رسا شب گذشته 25 بهمن‌ماه از ساعت 18:15 در تالار رودکی به صحنه رفت.


54297_635595968916154485_m.jpgارکستر مجلسی رسا شب گذشته 25 بهمن‌ماه از ساعت 18:15 در تالار رودکی به صحنه رفت.
در ابتدا این کنسرت چند نفر از اعضای گروه به صحنه آمدند و کنسرتو برای فلوت ریکوردر را اجرا کردند. در این بخش از برنامه فرهود بیگلری‌پور (سولیست فلوت ریکوردر)، میثم ترکیان، فرزان زاهدمنش، مهدی هدایتی، مسعود ملکی مقدم (هارپسیکورد) به اجرای برنامه پرداختند.
بخش بعدی برنامه به اجرای قطعاتی از آلگرو، موتزارت، شلیل و ..... اختصاص داشت که در این بخش تمامی اعضای ارکستر مجلسی رسا به صحنه آمدند. در این کنسرت مظفر نبیلی، محمدرضا جبار، محمدحسین ابراهیم‌زاده، پوریا بابایی، صبا نبوی‌نژاد، پدرام علیزاده، امیرحسین منصوری، کیمیا ابراهیم زاده و .... به عنوان نوازنده حضور داشتند.
همچنین در این اجرا از سازهای ویولن آلتو، ویولن، ویلنسل، فلوت ریکوردر و .... استفاده شد. ارکستر مجلسی رسا، فعالیت خود را در سال 1389 به همت مظفر نبیلی، به شکل کوارتت زهی و با نوازندگی شاهرخ صدیفیانی، علیرضا طاهبازاده، الهام عادلی زاده و ..... آغاز کرد و آثاری از دوران باروک، کلاسیک و رمانتیک را اجرا کردند.
در سال 1390 ارکستر رسا با تعداد 15 نفر و رهبری فهیم ممتازی به صورت ارکستر زهی مجلسی فعالیت خود را ادامه داد و در تالار رودکی، کاخ نیاوران و .... به صحنه رفته است.
بخش دوم این کنسرت به اجرای کوارتت گیتار کلاسیک چهار فصل اختصاص داشت که این گروه در بخش اول هشت قطعه و در بخش دوم نیز هشت قطعه اجرا کردند. در این کنسرت وحید وحید پور، فریدون وزیری، عادل شاهنده و فرخ کارنما به نوازندگی گیتار کلاسیک پرداختند. همچنین حسن ریاحی و سیاوش ظهیرالدینی در تالار رودکی حضور داشتند.

ارکستر مجلسی رسا ,وحید وحید پور,فریدون وزیری,عادل شاهنده,فرخ کارنما
آمار بازدید : 1,353
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500