ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 26 بهمن 1393 - ساعت 20:02:26
چاپ خبر

علی جنتی: گزارشات نادرست به مراجع می‌دهند

علی جنتی شامگاه شنبه 25 بهمن ماه در جمع خبرنگاران به مسائلی که اخیرا در مورد تک‌خوانی بانوان مطرح شده اشاره کرد و گفت: اصل این موضوع هیچ پایه و اساسی ندارد و به هیچ آلبومی برای تک‌خوانی بانوان تا به حال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نداده شده است.


54292_635595916574630551_m.jpgعلی جنتی شامگاه شنبه 25 بهمن ماه در جمع خبرنگاران به مسائلی که اخیرا در مورد تک‌خوانی بانوان مطرح شده اشاره کرد و گفت: اصل این موضوع هیچ پایه و اساسی ندارد و به هیچ آلبومی برای تک‌خوانی بانوان تا به حال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نداده شده است.
وی ادامه داد:هر چیزی هم که تا به حال وجود داشته به صورت هم‌خوانی بوده و مراجع عظام تقلید بر اساس گزارشات نادرستی که با آنان داده شده بود اعتراضاتی را در این زمینه مطرح کردند. البته ما دغدغه‌های مراجع را که برخی از آنها برخواسته از دغدغه‌های دینی است را درک می‌کنیم و به سخنان آنان احترام می‌گذاریم.
جنتی تصریح کرد: ما بر روی این مطلب بارها تاکید کردیم که هیچ آلبوم تک‌خوانی بانوان مجوز نگرفته است و هرچه بوده به صورت هم‌خوانی بوده است و باید به این نکته توجه کرد و برخی نیز جعل دروغ نکنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد برخورد با رسانه‌هایی که چنین موارد کذبی را مطرح می‌کنند نیز گفت: باید با مواردی که دروغ گفته می‌شود یا مسائلی تحریف و جعل می‌شود برخورد جدی صورت پذیرد و تنها بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و برخی از این رسانه‌ها مجوز دارند و هیات نظارت بر مطبوعات وظیفه برخورد با این رسانه‌ها را دارد.
وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه این همخوانی‌ها در دولت گذشته نیز به همین شکل بوده، خاطر نشان کرد: مواردی در گذشته بود که در هم‌خوانی زن و مرد صدای زن بر مرد غالب بود ولی گویا آن زمان قرار نبود خیلی اعتراض شود ولی حالا قرار است اعتراض صورت گیرد.

علی جنتی,تک‌خوانی بانوان,
آمار بازدید : 925
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500