ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 26 بهمن 1393 - ساعت 20:11:32
چاپ خبر

برج میلاد در تصرف سیروانی‌ها/ درخواست سیروان از احسان خواجه امیری

شب سوم سی‌امین جشنواره موسیقی فجر در سئانس اول خود میزبان سیروان خسروی و هواداران دو آتیشه‌اش بود که سالن برج میلاد را با تشویق‌هایشان به تصرف درآوردند.


54280_635595929497849250_m.jpgشب سوم سی‌امین جشنواره موسیقی فجر در سئانس اول خود میزبان سیروان خسروی و هواداران دو آتیشه‌اش بود که سالن برج میلاد را با تشویق‌هایشان به تصرف درآوردند.

تی‌شرت عکس دار

اولین چیزی که در لحظه اول توجه جلب می‌کرد تی‌شرت سیروان خسروی بود که عکسی از یک هنرمند را روی لباسش حک کرده بود و با  اجرای قطعه "تو خیال کردی بری" استارت این کنسرت زده شد.

تذکر به نور‌پرداز

بعد از اجرای دو قطعه سیروان با عصبانیتی که سعی می‌کرد آنرا بپوشاند رو به نور‌پرداز گفت: اگر حواستان باشد که چه کسی می‌نوازد خوب است، وقتی گیتاریست می‌نوازد چرا نور را روی نوازنده کی‌بورد زوم کرده‌اید؟

موفقیت ۱۲ ساله

او بعد از اجرای قطعه "استراحت" رو به حضار گفت: از زمان انتشار آلبوم اولم چیزی نزدیک به ۱۲ سال زمان گذشته و در این مدت توانستم اعتماد شما را بدست آورده و به این جایگاه برسم، آن زمان خیلی‌ها مرا از کار و سبکی که داشتم منع می‌کردند و اعتقاد داشتند که زمان کرشمه ویولن و آهنگ‌های شاد کار تو به چشم نمی‌آید، من تمام این موفقیت را مدیون شما هستم و امیدوارم که این حمایت ادامه پیدا کند.

نظرخواهی از هواداران

از نکات جالب این کنسرت این بود که سیروان پیش از اجرای هر قطعه از هوادارانش نظرخواهی کرده و بعد با توافق آن‌ها قطعه را اجرا می‌کرد

میان وعده به صرف پشت صحنه

زمان بین دو کنسرت سیروان از هودارانش خواست تا ۵ دقیقه به تماشای ویدئو پشت صحنه موزیک ویدئو "خاطرات تو" بنشینند و خود سالن را برای تنفس ترک کرد و هواداران هر بار با دیدن چهره این خواننده در پشت صحنه تشویق‌های زیادی را نثار او می‌کردند.

سلفی سیروان با طرفداران

در اواسط برنامه سیروان به عادت همیشگی‌اش سلفی در روی صحنه با هوادارانش انداخت و روی صفحه اجتماعی خود قرار دارد.

اعضای ارکستر

امیر دانایی (گیتار الکتریک)، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک و آکوستیک)، مجید پروریان (گیتار باس)، یاشا حکمی (کی بورد)، علی طاهایی (درامز ۱)، عرفان امامی (درام ۲)، نریمان ناعمی (ساکسیفون) اعضای ارکستر سیروان را تشکیل می دادند.

قطعات اجرایی

تو خیال کردی، عاشقتم، دوست دارم، آره، کجایی تو، خاطرات تو، دوست دارم زندگی رو، نه نرو، به همین زودی، ساعت ۹ از قطعات اجرایی در این یک سئانس کنسرت بودند.

میهمان ویژه

در این کسنرت تنها میهمان ویژه این کنسرت مادر این هنرمند بود.

کنسرت با وقت اضافه

در اواخر اجرا سیروان اصرار داشت تا قطعات بیشتری را اجرا کند اما زمان به او اجازه نمی‌داد که در ‌‌نهایت وقت اضافه از مسوولان به مدت یک دقیقه گرفت و با تکنوازی گیتار و همراهی هواداران قطعه "دوست دارم زندگی رو" اجرا شد.

 درخواست سیروان از احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری بعد از اجرای سیروان برنامه داشت و تاخیر به وجود آمده در این کنسرت باعث شد تا سیروان  با زبان طنز از احسان درخواست کند تا یک آهنگ کمتر اجرا کند تا وقت برای اجرای بیشتر داشته باشد.

حواشی سومین شب از سی امین جشنواره موسیقی فجر:
-همراه هر قطعه موزیک ویدئوی آن هم از نمایشگرهای داخل سالن پخش می‌شد.
-هواداران سیروان تمام قطعات را یک به یک با سیروان همراهی می‌کردند.
- از میان قطعات اجرایی قطعه "به همین زودی" و "نه نرو" بیشتر مورد تشویق قرار گرفت.
-ساعت ۹ آخرین قطعه اجرایی این کنسرت بود.
-نوازنده گیتار الکتریک در بخشی از برنامه گیتارش را به پشت  سرش برد و با همان استایل شروع به نواختن کرد که به شدت مورد تشویق فرار گرفت.

سی‌امین جشنواره موسیقی فجر,سیروان خسروی,قطعه "تو خیال کردی بری",
آمار بازدید : 1,387
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500