ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 27 بهمن 1393 - ساعت 19:56:46
چاپ خبر

مجتبی هرندی آلبوم «افسانه وافسون» را منتشر کرد

آلبوم «افسانه وافسون» با ملودی و خوانندگی «مجتبی هرندی» و تنظیمِ «ایلیا منفرد» توسط موسسه فرهنگی هنری آوای باغ مهر در حالی منتشر شد که «ژاله علّو» - بازیگر و دوبلور پیشکسوت- شعرهایی ازحافظ را در آن دکلمه کرده است.


dsdsds_1.jpgآلبوم «افسانه وافسون» با ملودی و خوانندگی «مجتبی هرندی» و تنظیمِ «ایلیا منفرد» توسط موسسه فرهنگی هنری آوای باغ مهر در حالی منتشر شد که «ژاله علّو» - بازیگر و دوبلور پیشکسوت- شعرهایی ازحافظ را در آن دکلمه کرده است.
هلال عید، صدای سخن عشق، افسانه وافسون، سودای عشق، آن کیست؟، راهی بزن، مه خورشید کلاه، نگار من، بت و چون تو بیایی ازعناوین این قطعات هستندکه همه شعرهایی برگرفته ازدیوان حافظ هستند. «مجتبی هرندی» دربخشی ازیاد داشت کوتاهی، که دربروشور آلبوم نوشته، آورده است: «دراین مجموعه اهتمام برآن شده تا شعر وموسیقی فقط درکنارهم قرارنگیرند، بلکه باهم عجین ودرهم تنیده باشند، تا دراین فضای خلق شده اشعار مورد فهم و بینش والاتری قرارگیرند. آهنگساز وخواننده این مجموعه بی‌هیچ سخن وکلامی فقط خویش را غرق در این شعبده بازی شعر و موسیقی می‌داند تا شاید دراین معجزه زیبا، هستی خویش را از یاد ببرد.»
آرش صمیمی با نی و فلوت پیکولو، پیام طونی با ویولون و ویولون آلتو، امید حاجیلی با ترومپت، سامان اتفاق با کلارینت، مهدی حیدر با کیبورد و پیانو، فرید قاسمی با دف ودمام وطبلا و ایلیا منفرد با گیتارهای کلاسیک، آکوستیک، الکتریک وباس ازنوازندگان این آلبوم هستند. میکس ومسترینگ این آلبوم را مهدی سالک اردستانی برعهده داشته و ایلیا منفرد و حسین پرنیا نیز ناظر ضبط آن بوده‌اند.

مجتبی هرندی,آلبوم «افسانه وافسون»,ایلیا منفرد,ژاله علّو
آمار بازدید : 1,432
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500