ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 28 بهمن 1393 - ساعت 22:28:26
چاپ خبر

اجرای موسیقی فیوژن راک در برج آزادی / علی شمس به صحنه می‌رود

گروه موسیقی علی شمس در برج آزادی به اجرای موسیقی راک می پردازد.


54452_635597878436411140_m.jpgگروه موسیقی علی شمس در برج آزادی به اجرای موسیقی راک می پردازد.
علی شمس خواننده و آهنگساز گروه با اعلام این خبر، گفت: گروه موسیقی علی شمس (آنتی ماشین) از سال ۷۰ مشغول به فعالیت بوده و بین سال‌های ۸۶ الی ۸۸ منتخب سه دوره جشنواره موسیقی فجر شده است.
وی ادامه داد: ما با شعار "موسیقی ما تفننی نیست" به اجرای موسیقی فیوژن راک می‌پردازیم. ما مخاطبان جدی و حرفه‌ای موسیقی را هدف کار خود قرار داده‌ایم.
وی درباره سبک فیوژن راک اینگونه توضیح داد: نوع موسیقی که گروه ما ارائه می‌دهد آرت راک یا راک دانشگاهی یا پروگرسیو راک نامیده می‌شود، موسیقی‌ای که ریشهٔ اروپایی دارد و از هارمونی کلاسیک و جز بهره می‌برد و داستانگویی نیز یکی از مشخصه‌های آن است. به دلیل سابقه و تحصیلات بنده در موسیقی کلاسیک و نیز اجرا و ارتباط با موسیقی دستگاهی و ردیف‌های ایرانی در دانشگاه، ناخودآگاه داشته‌ام جنبهٔ دیگری نیز به این موسیقی اضافه کرده‌ام و آن هم تلفیقی بودن و نوعی فیوژن است، که با همنوازی و تکنوازی ملودی‌هاو تم‌های شاخص و نغمه‌های راهبر و به یادماندنی (لایت موتیف) نی و گیتار الکتریک در کنار هم ایجاد می‌گردد. حضورمستمر و تکنیکی نی در بافت موسیقیایی و اجرای خطوط هارمونی، تلفیق را درونی‌تر می‌کند، آواز تکنیکی خواننده نیز در بیان موسیقیایی در کنار این عوامل قرار می‌گیرد و یک فضای شخصی و خاص از روایت و داستان گویی ایجاد می‌گردد که فقط به خود شباهت دارد.
علی شمس ادامه داد: در این کنسرت علاوه بر قطعات قدیمی، چند قطعه جدید نیز برای اولین بار برای مخاطبان خود اجرا خواهیم کرد.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت کنسرت موسیقی علی شمس در ۶ اسفند ماه در برج آزادی می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www. iranconcert. com بلیط برنامه را خریداری کنند.

گروه موسیقی علی شمس,سبک فیوژن راک
آمار بازدید : 1,316
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500