ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - ساعت 23:23:58
چاپ خبر

گروه دسیبلز «زندگی ادامه داره» را به بیماران سرطانی هدیه کرد

بهمن ماه ۱۳۹۳، خانه امیــد موسسه خیریه «سمر» که حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بالای ۱۴ سال را به عهده دارد، ساعت‌های پر شوری را تجربه کرد. حضور هنرمندان گروه موسیقی دسیبلز، که برای اهدای قطعه موسیقی «زندگی ادامه داره» به آنجا رفته بودند حال و هوای جدید و شادی به فضای موسسه بخشیده بود و با گپ و گفت و ثبت عکس، لحظات خوبی به یادگار گذاشتند.


Life-Goes-On-Cover-370x370.jpgبهمن ماه ۱۳۹۳، خانه امیــد موسسه خیریه «سمر» که حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بالای ۱۴ سال را به عهده دارد، ساعت‌های پر شوری را تجربه کرد. حضور هنرمندان گروه موسیقی دسیبلز، که برای اهدای قطعه موسیقی «زندگی ادامه داره» به آنجا رفته بودند حال و هوای جدید و شادی به فضای موسسه بخشیده بود و با گپ و گفت و ثبت عکس، لحظات خوبی به یادگار گذاشتند.
کلاس یوگا، توانبخشی و مددکاری موسسه «سمر» از بخش‌هایی بودند که این هنرمندان از آن‌ها بازدید وبا تنی چند از پدران و مادران پر امید و بهبود یافتگان این موسسه دیدار و دقایقی را با صحبت‌های شیرین و صمیمانه در کنار هم سپری کردند.
گروه موسیقی دسیبلز (The-C-Bells) که چندی پیش آلبوم «سربازان شرق» را به خوانندگی وحید اسفندیاری و علی رستمی منتشر کرده و با استقبال خوبی از جانب طرفداران این نوع سبک موسیقی مواجه شده بود، از ۶ ماه قبل در صدد تولید اثری اجتماعی بودند و بدلیل بوجود آمدن وقایع تلخی که برای برخی هنرمندان عزیز کشورمان اتفاق افتاد، برای اینکه احتمال ایجاد افکار عکس از این حرکت مثبت بوجود نیاید، به مرحله نهایی رساندن این کار، انتشار قطعه «زندگی ادامه داره» به تعویق افتاد و تصمیم بر این شد که این اثر در روز جهانی سرطان منتشر شود که بدلیل برخی مشکلات، با چند روز تاخیر، امروز در اختیار مخاطبان قرار گرفته شد.
هدف گروه موسیقی دسیبلز از ساخت این اثر که بصورت انگلیسی و فارسی اجرا شده است، ایجاد حس امید و امیدواری و روحیه بخشی برای بهبودی کامل این عزیزان و کسانی است که در ایران و در سراسر دنیا به بیماریهای مشابه دیگر مبتلا هستند و اعضای گروه تلاش کرده اند این احساس اطمینان در آن‌ها بوجود بیاید که زندگی به انت‌ها نرسیده و ادامه دارد.

گروه دسیبلز ,قطعه موسیقی «زندگی ادامه داره»,آلبوم «سربازان شرق»,
آمار بازدید : 1,060
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500