ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - ساعت 23:37:26
چاپ خبر

حسین علیزاده: حضور ما در برنامه‌های شهرداری به اعتبار شهرام است

جمعی از دوستان و همکاران شهرام صارمی با همراهی خانواده‌اش بدون اطلاع وی مراسم جشن تولد او را در سالن هنر و تجربه فرهنگسرای ارسباران برگزار کردند. در این مراسم که استاد حسین علیزاده، استاد هادی منتظری، جهانشاه صارمی، مهران مهرنیا، محسن شهرنازدار، امین اکبرپور، یحیی رعنایی، امیرغباس ستایشگر، یلدا یزدانی، محمدرضا بنایی و جمعی دیگر از موزیسین‌ها و دوستان شهرام صارمی حضور داشتند، امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جعفر صافی مدیر فرهنگسرای ارسباران، بابک ربوخه مدیر موسیقی سازمان هم حضور به هم رساندند تا جشن تولد ۵۱ سالگی این موزیسین و خدمتگزار خوشنام و محبوب موسیقی هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.


IMG_0013.jpgجمعی از دوستان و همکاران شهرام صارمی با همراهی خانواده‌اش بدون اطلاع وی مراسم جشن تولد او را در سالن هنر و تجربه فرهنگسرای ارسباران برگزار کردند. در این مراسم که استاد حسین علیزاده، استاد هادی منتظری، جهانشاه صارمی، مهران مهرنیا، محسن شهرنازدار، امین اکبرپور، یحیی رعنایی، امیرغباس ستایشگر، یلدا یزدانی، محمدرضا بنایی و جمعی دیگر از موزیسین‌ها و دوستان شهرام صارمی حضور داشتند، امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جعفر صافی مدیر فرهنگسرای ارسباران، بابک ربوخه مدیر موسیقی سازمان هم حضور به هم رساندند تا جشن تولد ۵۱ سالگی این موزیسین و خدمتگزار خوشنام و محبوب موسیقی هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.
صارمی که به همراه امیرعباس ستایشگر این روز‌ها درگیر برگزاری هرچه بهتر بخش نسلی دیگر جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای ارسباران است، از برگزاری این جشن باخبر نبود و پیام شمس با همراهی و حمایت اسماعیل فلاح خیر مدیر آفرینش‌های هنری فرهنگسرا، همسر و صبا صارمی دختر جناب صارمی و جمعی از همکاران ایشان در فرهنگ سرا این جشن را ترتیب دادند. در ساعت ۱۶ صارمی وارد سالن هنر و تجربه شد و با دوستان نزدیکش مواجه شد که برای تولد او گرد هم آمده‌اند. او که تحت تاثیر قرار گرفته بود از همه به خاطر اینکه در این وضعیت شلوغی و ترافیک خود را به این مراسم رسانده بودند تشکر کرد. سپس استاد حسین علیزاده طی سخنان کوتاهی گفت: «من معمولا جایی نمی‌روم اما هر وقت که شهرام برای برنامه‌ای به من زنگ بزند اصلا سوال نمی‌کنم.» علیزاده افزود: «می‌خواهم به مسئولین فرهنگی شهرداری تبریک بگویم که برعکس جاهای دیگر توانستند کاری بکنند که شهرام رغبت کند اینجا بماند و امیدوارم قدر زحمت‌های او را بدانند، چرا که اگر خود آن‌ها ندانند تمام ایران می‌دانند که اعتبار شهرام صارمی باعث شده که ما خیلی وقت‌ها فرهنگسرای ارسباران را خانه خودمان بدانیم. این خیلی حرف است برای اینکه ما هیچ جای دیگر را اینطور خانه خودمان نمی‌دانیم.»
سپس استاد هادی منتظری که استاد کمانچه شهرام صارمی هم بود گفت: «من از پیام شمس تشکر می‌کنم که زنگ زد و به من اطلاع داد. با وجودیکه از سفر کنسرت در قزاقستان آمده بودم و بیشتر از چند ساعت نخوابیدم اما با شوق و عشق آمدم تا تولد شهرام عزیز را به او تبریک بگویم. آنقدر جناب استاد علیزاده صحبت کردند که جای هیچ حرفی نیست. تعریف اسم شهرام با خودش است و من می‌خواهم در مورد او نکته‌ای را بگویم. آن اوایل من فکر می‌کردم شهرام فقط با من این حس را دارد اما کم کم دیدم با همه همین رفتار و حس را دارد و متقابلا همه نسبت به او این حس توام با احترام را دارند. من به خودم می‌بالم که چنین دوست عزیزی دارم و به خانمش و دخترش صبا تبریک می‌گویم. باید ممنون بود از خانم و دخترش که مجالی را فراهم می‌کنند و با صبوری اجازه می‌دهند او اینگونه شبانه روزی به موسیقی و هنر خدمت کند.»
جعفر صافی مدیر فرهنگسرای ارسباران هم با ذکر خاطره‌ای از روزهای اول حضورش در این فرهنگسرا، یکی از افتخارات بزرگش را همکاری با آقای صارمی دانست و گفت: «شهرام صارمی یک انسان دوست داشتنی با شخصیتی بسیار عالی ست و از خداوند می‌خواهم که ایشان را از هنر موسیقی مملکت نگیرد و سال‌های سال از این تولد‌ها برای ایشان بگیرند و ایشان همچنان خدمتگزار موسیقی کشور باشد.»
بابک ربوخه، مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری و امیر عبدالحسینی معاون هنری این سازمان نفرات بعدی بودند که این مناسبت را به صارمی تبریک گفتند. عبدالحسینی دلیل محبوبیت و جایگاه ویژه صارمی را علاوه بر هنرمند بودن او، منش مرام و رفتار انسانی و مهربان و توام با احترام او دانست. جهانشاه صارمی، سرپرست گروه نهفت و برادر شهرام صارمی با ذکر خاطراتی از زمان دانشجویی شهرام در رشته موسیقی و ارجاع پایان نامه‌اش به استاد علیزاده، از استادی علیزاده در همه شئون انسانی و هنری گفت و از اینکه کمک کرد ارتباط بین برادرش و استاد علیزاده برقرار شود ابراز خوشنودی کرد و در پایان تولد برادر را به او تبریک گفت.
پس از این سخنان کوتاه و دوستانه، استاد هادی منتظری قطعاتی را با کمانچه برای حضار نواخت و این مراسم صمیمی و دوستانه در فضایی صمیمی پایان یافت.
شهرام صارمی موسیقیدان و یکی از نوازندگان مطرح کمانچه است و سال‌ها صادقانه و مسئولانه در فرهنگسرای ارسباران و کل شهرداری تهران به موسیقی خدمت کرده و مورد اعتماد و علاقه اکثریت اهالی موسیقی است.
ضمن تبریک تولد جناب شهرام صارمی، از خداوند برای این هنرمند پرتلاش و مسئول سلامتی و طول عمر توام با عزت و سلامتی مسئلت دارد.

شهرام صارمی,حسین علیزاده,حسین علیزاده
آمار بازدید : 1,202
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500