ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 - ساعت 00:47:30
چاپ خبر

رسیتال ایران و اتریش در تالار رودکی / استقبال مخاطبان از قطعه آذربایجانی

رسیتال فلوت و پیانو (ایران و اتریش) عصر روز گذشته 28 بهمن ماه در ششمین روز سی امین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی برگزار شد. در ابتدا کارین لیتنر، مارگارتا بابینسکی و آریا باستانی‌نژاد به صحنه آمدند و قطعاتی برای فلوت و پیانو را اجرا کردند


54479_635598555243911889_m.jpgسیتال فلوت و پیانو (ایران و اتریش) عصر روز گذشته 28 بهمن ماه در ششمین روز سی امین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی برگزار شد. در ابتدا کارین لیتنر، مارگارتا بابینسکی و آریا باستانی‌نژاد به صحنه آمدند و قطعاتی برای فلوت و پیانو را اجرا کردند.
سپس رعنا حیدریان و آریا باستانی‌نژاد به دونوازی پیانو و فلوت پرداختند. سپس مارگارتا بابینسکی به تکنوازی پیانو پرداخت که اجرای این نوازنده اتریشی مورد توجه مخاطبان حاضر در سالن قرار گرفت.
بخش بعدی این برنامه به اجرای دو نوازنده اتریشی کارین کلیتنر و مارگارتا بابینسکی اختصاص داشت که این دو نوازنده قطعاتی برای فلوت و پیانو را اجرا کردند و یک قطعه محلی آذربایجانی توسط این دو نوازنده اجرا شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
در ادامه مارگارتا بابینسکی و آریا باستانی‌نژاد به دو نوازی فلوت و پیانو پرداختند که بعد از اجرای دو قطعه مارگارتا بابینسکی با چیره دستی به تکنوازی پیانو پرداخت.
سپس رعنا حیدریان و آریا باستانی‌نژاد به صحنه آمدند و باستانی‌نژاد گفت: در این بخش قرار است قطعه‌ای از ساخته‌های سعید شریفیان اجرا کنیم که او امشب در میان ما حضور دارد.
این قطعه برای فلوت و پیانو است و امیدوارم از اجرای این قطعه لذت ببرید. در ادامه دو نوازنده اتریشی به اجرای قطعاتی برای فلوت و پیانو پرداختند که کارین لیتنر نوازنده فلوت گفت: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و برای شما ساز می‌زنم.
در پایان دو نوازنده اتریشی و آریا باستانی‌نژاد یک قطعه از آهنگساز اتریشی اجرا کردند که این قطعه برای دو فلوت و پیانو بود.
در این کنسرت آریا باستانی‌نژاد (فلوت)، کارین لیتنر (فلوت)، مارگارتا بابینسکی (پیانو)، رعنا حیدریان (پیانو) به هنرنمایی پرداختند.
رسیتال فلوت ایران و اتریش برآیند همکاری دو موسیقیدان با دو ملیت مختلف است که این تبادل منحصر به فرد موسیقایی موجب دوستی و درک عمیق فرهنگی آریا باستانی نژاد و کارین لیتنر شده است.

رسیتال فلوت و پیانو,سی امین جشنواره موسیقی فجر,رعنا حیدریان, آریا باستانی‌نژاد,مارگارتا بابینسکی
آمار بازدید : 1,337
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500