ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 - ساعت 01:01:24
چاپ خبر

گروه همنوازان آبنوس در برج آزادی به روی صحنه رفت

گروه همنوازان آبنوس یکی از گروه‌های شرکت‌کننده در بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر است که عصر دیروز با حضور علاقمندان و داوران این بخش به اجرا پرداخت. داوران این اجرا داریوش پیرنیاکان، اردشیر کامکار، مسعود شعاری، مظفر شفیعی و بهداد بابایی بودند و سالن اجرا تقریبا پر شده بود.


54497_635598675008442244_m.JPGگروه همنوازان آبنوس یکی از گروه‌های شرکت‌کننده در بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر است که عصر دیروز با حضور علاقمندان و داوران این بخش به اجرا پرداخت. داوران این اجرا داریوش پیرنیاکان، اردشیر کامکار، مسعود شعاری، مظفر شفیعی و بهداد بابایی بودند و سالن اجرا تقریبا پر شده بود.
قطعاتی که توسط این گروه اجرا شد عبارت بودند از: بیگاه، چهارمضراب، تصنیف عشقبازان با شعر حافظ و تصنیف شفق با شعر سعدی. همچنین در پارت دیگر گروه به اجرای دستگاه چهارگاه پرداختند و قطعات خروش، گذر با شعر رهی معیری، تصنیف ایران زمین با شعر عفت شیرازی و یک 9 ضربی اجرا شد.
اعضای گروه همنوازان آبنوس مسعود عباسی کشکولی (سنتور)، محمدمهدی نجات (سنتور سپرانو)، حسین مرادی (تار)، پرهام بهزادنیا (تار)، حسین ایزدی (کمانچه)، اکبر زاهدی (کمانچه)، زهرا خزامی (قیچک آلتو)، شیوا دشتی (سنتور باس)، فاطمه جعفری (تار باس)، آرش بیات ( عود)، احسان نیرنیا (تمبک) و جواد بیات (آواز) بودند که هماهنگی مناسبی داشتند. همچنین به دلیل نوع سازبندی قطعات اجرایی صدادهی خوبی داشت و از محدوده باس تا سپرانو را پوشش می داد.
در بروشوری که برای معرفی گروه در برج آزادی توزیع شد آمده بود: " گروه موسیقی همنوازان آبنوس وابسته به آموزشگاه موسیقی آبنوس با مدیریت (شهرام ممتحن) در سال 1390 در شیراز تشکیل و زیرنظر علیرضا صدیقی نسب فعالیت خود را شروع کرد. در ابتدا به اجرای قطعات آهنگسازان گذشته پرداخت که به شکل تازه ای تنظیم شده بود. بعد از آن به تمرین و اجرای قطعاتی با آهنگسازی و تنظیم سرپرست گروه پرداخت و موفق به کسب مقام نخست در هفتمین جشنواری گروه نوازی استان فارس شد."

گروه همنوازان آبنوس,جشنواره موسیقی فجر,شهرام ممتحن,علیرضا صدیقی,
آمار بازدید : 1,505
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500