ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 - ساعت 15:30:30
چاپ خبر

سعید عرب: در هیچ کنسرت مشترکی قرار نیست بخوانم

خواننده آلبوم «مهربونم» و «دریا» از انتشار عکسش در برخی تبلیغات یک کنسرت مشترک اظهار بی اطلاعی کرد و حضورش در این برنامه را تکذیب کرد.


maq8gtqhplckd9o82hm.jpgخواننده آلبوم «مهربونم» و «دریا» از انتشار عکسش در برخی تبلیغات یک کنسرت مشترک اظهار بی اطلاعی کرد و حضورش در این برنامه را تکذیب کرد.
سعید عرب در این باره گفت: «متاسفانه چندی پیش یکی از برنامه گذاران که اتفاقا دستی هم بر موسیقی دارد، برنامه ای را تدارک دیده بود و پس از مدتی متوجه شدم که ایشان قصد دارند دراین کنسرت چند خواننده را با هم روی سن ببرد و پس از متوجه شدن از این موضوع به ایشان به صورت قاطع گفتم که دراین برنامه حاضر نمی شوم . اما چندی پیش روی یکی از سایت های بلیت فروشی متوجه انتشار پوستر آن برنامه شدم که چند روزی هم اتفاقا بلیت فروشی آن کنسرت انجام گرفته است. »
او در ادامه افزود: «این قبیل سوء استفاده ها واقعا نگران ناراحت کننده است و همین جا از طریق این رسانه اعلام می کنم که به هیج وجه در هیچ کنسرت مشترکی حضور نداشته و ندارم.»
عرب درباره فعالیت های موسیقی خود نیز توضیح داد: «به تازگی قرارداد جدیدی برای کنسرت هایم منعقد کرده ام و به زودی در تهران و شهرستان روی صحنه خواهم رفت.»

سعید عرب,آلبوم «مهربونم» ,آلبوم «دریا»
آمار بازدید : 1,093
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500