ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 5 اسفند 1393 - ساعت 10:02:59
چاپ خبر

اولین کنسرت «رحمان» برگزار شد

کنسرت «رحمان عرب‌عامری»، به رهبری «مدوید لطیفی» در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه در قالب سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۰:۰۰ اجرا شد و مورد استقبال مردم گرگان قرار گرفت.


musicema_25.jpgکنسرت «رحمان عرب‌عامری»، به رهبری «مدوید لطیفی» در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه در قالب سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۰:۰۰ اجرا شد و مورد استقبال مردم گرگان قرار گرفت.
در این کنسرت، قطعاتی از آلبوم «یه عاشق» برای هواداران اجرا شد. در سانس اول کنسرت رحمان، یکی از پیشکسوتان موسیقی شهرستان گرگان به نام «عطا یعقوبیان» با اجرای تک‌آهنگی زیبا، شور و هیجان کنسرت را دوچندان کرد.
همچنین در مراسم اختتامیه این جشنواره از «رحمان عرب‌عامری» با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.
مدوید لطیفی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبود و پیانو)، بهرنگ مصطفایی (درامز)، عرفان پرقوه (فلوت)، امین اخوان (کیبورد)، مجتبی کشاورز (گیتارباس)، مهدی قلی‌زاده (پرکاشن)، میثم خلیلی (گیتار الکتریک)، نیما کامکار (گیتار اسپانیش)، علی راد (کیبورد) و فرزاد صفری (ساکسفون و کلارینت) گروه نوازندگان این کنسرت را تشکیل داده بودند.
رحمان تاکنون پنج قطعه در فضای مجازی منتشر کرده و به گفته «مدوید لطیفی» -مدیر برنامه‌های این خواننده- آلبومی که قرار بود تا اسفند سال جاری منتشر شود، با تأخیری یک‌ماهه و پس از ایام نوروز در سراسر کشور پخش خواهد شد.
رحمان در اولین البوم خود با آهنگسازانی نظیر مدوید لطیفی، مهران خلیلی، پدرام کشتکار و علی راد همکاری داشته و در بخش ترانه نیز حامد رجبی، مسعود محمدی، علیرضا حسینی، علی احمدیان و حسین غیاثی با او کار کرده‌اند. قطعات این آلبوم در فضای الکترونیک و ارکسترال تنظیم شده‌اند و نوازندگان مطرح و سرشناسی همچون بابک ریاحی‌پور، فیروز ویسانلو، مسعود همایونی، مهران خلیلی، بهنام حکیم، رضا تاجبخش، هومن نامداری، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، پاشا یثربی، پیام طونی، مینو قاسم‌پور و مدوید لطیفی در آن نوازندگی کرده‌اند.

کنسرت «رحمان عرب‌عامری»,مدوید لطیفی,سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر,آلبوم «یه عاشق»
آمار بازدید : 1,426
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500