ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 5 اسفند 1393 - ساعت 10:14:27
چاپ خبر

«بنیامین بهادری» داور «هزار صدا» شد

آخرین برنامه برنامه هزارصدای پاپ در سال ۱۳۹۳، به همت «آرش نصیری» در عصر روز شنبه ۹ اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.


1713-e1422448462885-370x244.jpgآخرین برنامه برنامه هزارصدای پاپ در سال ۱۳۹۳، به همت «آرش نصیری» در عصر روز شنبه ۹ اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
در این برنامه که چهارمین برنامه بخش پاپ از سری جدید آن است، بنیامین بهادری در جایگاه کار‌شناس و منتقد خوانندگی، فرید احمدی به عنوان کار‌شناس ترانه و علی منصوری، علیرضا میرآقا و آرش سعیدی به عنوان کار‌شناسان آهنگسازی، نوازندگی و تنظیم به نقد و بررسی آثار اجرا شده توسط خوانندگان خواهند پرداخت، در بخش پاپ برنامه هزارصدا، هشت خواننده جوان، قطعه‌ای از آثار خود را به صورت زنده در حضور کار‌شناسان و تماشاگران اجرا می‌کنند و این آثار توسط کار‌شناسان برنامه مورد نقد و بررسی کار‌شناسی قرار می‌گیرد و در پایان برنامه هم، نفرات برگزیده کار‌شناسی و مردمی معرفی به فینال راه پیدا خواهند کرد.
در برنامه روز شنبه ۹ اسفند همچنین استاد تورج شعبانخانی، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ به عنوان خواننده مهمان قطعاتی از آثار ماندگار خود را اجرا خواهد کرد.
شایان ذکر است که برنامه مسابقه هزارصدا برنامه‌ای برای کشف و معرفی استعدادهای تازه در موسیقی ست و دومین و چهارمین شنبه هر ماه، به ترتیب در ژانرهای موسیقی پاپ و اصیل ایرانی، در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. این برنامه راس ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

آرش نصیری,بنیامین بهادری,داور «هزار صدا»
آمار بازدید : 1,413
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500