ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 5 اسفند 1393 - ساعت 10:36:27
چاپ خبر

امین‌الله رشیدی در نیاوران می‌خواند

گروه «عشاق» به سرپرستی جمشید آقایی و خوانندگی امین‌الله رشیدی و محمدرضا دلشادی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.


index.jpgگروه «عشاق» به سرپرستی جمشید آقایی و خوانندگی امین‌الله رشیدی و محمدرضا دلشادی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.
این گروه بنا دارد کنسرت پیش روی خود را در دوبخش برای مخاطبان اجرا کند که بخش اول با نمایش کلیپی با نام دریا شروع می‌شود و در ادامه با اجرای قطعات تمنا، مهرویان، آخرین قربانی، فراموشی، یاد تو و کوی رضا خاتمه می‌یابد. بخش دوم نیز شامل قطعاتی به نام‌های وطن، جان جهان، جدایی، نغمه شادی و افسانه است.
امین‌الله رشیدی، خواننده شهیر موسیقی کلاسیک ایرانی زاده‌ی چهارم اردیبهشت ۱۳۰۴ در شهر راوند کاشان است. آهنگ‌سازی و خوانندگی رشیدی در رادیو تهران از سال ۱۳۲۷ آغاز شد و تا پایان سال ۱۳۴۴ به‌طور پیوسته ادامه داشت و در این مدت بیش از ۱۲۰ آهنگ ساخت.
شیوه رشیدی در خوانندگی و آهنگ‌سازی، مرز میان سنت و نوگرایی است. به قول خودش حد وسط را انتخاب کرده است. او می‌گوید: اگر این میانه‌روی و اعتدال در تمام امور دنیا جاری بود چهره جهان و زندگی خیلی زیباتر و مطبوع‌تر از آنچه تا کنون هست می‌بود.
جمشید دلشادی نیز موسیقی را از سال 1374 با نواختن ساز نی و سپس تار شروع کرد و در ادامه آواز را نزد هادی شهبازی فراگرفت. وی دوره صداسازی را نزد محسن رضایی تکمیل کرد. او تا کنون سه آلبوم به نام‌های "رویان" ، "نغمه شادی " و "آسمان گریه" منتشر کرده است.
نوازندگان کنسرت گروه عشاق عبارتند از: مرتضی خیام‌زاده: تار، کامیار محبت: تنبک، محمدرضا رجبی: دف و دایره، بهنام خباز نظری، محمدرضا جلیلی، سارا مداح و امیرحسین طائی: ویلن، عباس وحیدی‌فر: عود، مسعود فیروزی‌نژاد: ویلنسل، رسول آقایی: ویدرام و افسانه رشیدی: همخوان.
کنسرت «عشاق» ششم اسفندماه ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره 22803631 تماس بگیرند یا به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
کنسرت پژوهشی «شیوه‌های کمانچه‌نوازی» با اجرای آیدین نورمحمدی پنجم اسفندماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
در این برنامه شیوه‌های مختلف کمانچه‌نوازی از اواخر دوره‌ی قاجار تا امروز بررسی می‌شود و سپس از هر کدام از این شیوه‌ها، نمونه‌ای اجرا خواهد شد. ساختمان سازهای مختلف، سونوریته نوازندگی، انواع مکاتب مختلف کمانچه‌نوازی و تأثیرگذاری و تأثیرپذیری مکاتب مختلف بر یکدیگر و ... بخش‌های مختلف این کنسرت پژوهشی را تشکیل می‌دهد.
کنسرت پژوهشی «شیوه‌های کمانچه‌نوازی» پنجم اسفندماه ساعت 21 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و حضور در این برنامه برای علاقه‌مندان رایگان است.

نمایش موزیکال «آوای نواک» به سرپرستی رومینا بهنوش از 6 اسفندماه به‌مدت چهار شب در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.
رامینا بهنوش و هنرجویان آموزشگاه نواک در کنسرت پیش رو، قطعاتی از آثار پانیذ فریوسفی با محوریت صلح را برای علاقه‌مندان به موسیقی بخصوص کودکان اجرا می‌کنند.
شاد شاد، گلزار، صلح، دو قطعه انتخابی (سنگ و سنگ، موسیقی محلی شمالی قاسم‌آبادی) از جمله آهنگ‌هایی است که این گروه موسیقی اجرا می‌کند.
کنسرت نمایش موزیکال «آوای نواک» از ششم اسفندماه ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به مدت چهار شب برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره‌های 22803631 - 26120206 تماس بگیرند.

گروه «عشاق»,امین‌الله رشیدی,محمدرضا دلشادی,کنسرت نمایش موزیکال «آوای نواک»
آمار بازدید : 1,333
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500