ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - ساعت 19:24:55
چاپ خبر

«علیرضا قربانی» برای اولین بار با آثار ماندگارش به خراسان رضوی سفر می‌کند

کنسرت «علیرضا قربانی» برای اولین بار در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد. این برنامه طی روزهای ششم و هفتم اسفندماه و در سالن دانشگاه آزاد شهرستان «گل بهار»، که نزدیک به شهر مشهد است، روی صحنه می‌رود. این خواننده با سابقه به همراه گروه «اشتیاق» گلچینی از آثار ماندگار خود را اجرا می‌کند و «سامان صمیمی» مایس‌تر ارکس‌تر است. رپرتوار این برنامه هم شامل قطعاتی از ساخته‌های زنده یاد «همایون خرم»، «فردین خلعتبری» و «مهیار علیزاده» و... است.

photo1_3.jpgکنسرت «علیرضا قربانی» برای اولین بار در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد. این برنامه طی روزهای ششم و هفتم اسفندماه و در سالن دانشگاه آزاد شهرستان «گل بهار»، که نزدیک به شهر مشهد است، روی صحنه می‌رود. این خواننده با سابقه به همراه گروه «اشتیاق» گلچینی از آثار ماندگار خود را اجرا می‌کند و «سامان صمیمی» مایس‌تر ارکس‌تر است. رپرتوار این برنامه هم شامل قطعاتی از ساخته‌های زنده یاد «همایون خرم»، «فردین خلعتبری» و «مهیار علیزاده» و... است.
علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند از طریق تلفن‌های 09152400676، 37669988 و 37655444 و نیز سایت اینترنتی www.denaticket.com برای خرید بلیت اقدام کنند.
خواننده قطعه «مدار صفر درجه» پیش از این هم قصد برگزاری کنسرت در دانشگاه فردوسی مشهد را داشته که این امر محقق نشد.
از سوی دیگر برنامه آخرین اجراهای علیرضا قربانی در سال ۹۳ هم قطعی شد. مردم «ساری» در روز یکشنبه دهم اسفندماه پذیرای این خواننده هستند و سالن سینما «سپهر» این شهر میزبان این اجرا است. همچنین خواننده آلبوم «حریق خزان» روز دوشنبه یازده اسفند هم در دانشگاه شهید بهشتی تهران، کنسرتی را برای دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌کند.

کنسرت «علیرضا قربانی», گروه «اشتیاق»,سامان صمیمی,آلبوم «حریق خزان»
آمار بازدید : 1,336
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500