ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - ساعت 19:40:41
چاپ خبر

کنسرت ریتمیک و بدون کلام نقی صاحبقرانی در تبریز

شامگاه سی‌ام بهمن‌ماه، کنسرتی در تبریز بر روی صحنه رفت که با بسیاری از کنسرت‌هایی تا به حال دیده‌ایم، تفاوت‌هایی داشت.


54761_635604526794268323_m.jpgشامگاه سی‌ام بهمن‌ماه، کنسرتی در تبریز بر روی صحنه رفت که با بسیاری از کنسرت‌هایی تا به حال دیده‌ایم، تفاوت‌هایی داشت.
نقی صاحبقرانی، نوازنده حرفه‌ای پرکاشن که تا به حال با گروه‌ها و خوانندگان متعددی چون رحیم شهریاری، عالیم قاسم اف و... به عنوان نوازنده پرکاشن و ساز‌های کوبه‌ای همکاری کرده است، این بار به صورتی متفاوت بر روی صحنه رفت. او در اقدامی جدید و جالب کنسرتی را اجرا کرد که در آن تمرکز اجرا بر روی ساز‌ها، ریتم و هیجان بود. کنسرتی ریتمیک، بدون خواننده و در نتیجه بدون کلام و اینسترومنتال!
کمتر حرف می زنم
درب‌های تالار اقبال آذر تبریز حدودا نیم ساعت قبل از اجرا بر روی مردم باز شدند. بعد از اجرای اولین قطعه، نقی صاحبقرانی با حضار سلام و احوال پرسی کرد و به خاطر حضورشان از آن‌ها تشکر  و اشاره کرد که قصد دارد کمتر صحبت کند و بیشتر قطعات را اجرا کنند. ضمنا او گفت: به خدا، صحبت کردن خیلی سخت است! حاضرم پیاپی نوازندگی کنم ولی کمتر صحبت کنم.
10 آهنگ شاد بی‌کلام
نقی صاحبقرانی و همراهان او در این کنسرت حدود ۱۰ آهنگ شاد و ریتمیک را از آلبوم پرفروش "کیم دی دلی" (دیوونه کیه) و چند تک تراک جدید را اجرا کردند. کیفیت صدای خروجی از بلندگو‌ها و کیفیت اجرای این کنسرت در حد خوبی بود و آشکار بود که گروهی حرفه‌ای وظیفه صدابرداری این کنسرت را عهده دار است.
استقبال فراوان
استقبال مردم از این کنسرت خیلی بیشتر از حد انتظار بود و نقی صاحقرانی هم به این موضوع اشاره و از حضار تشکر کرد. ریتمیک و پرهیجان بودن قطعات اجرا شده در این اجرا باعث ایجاد فضایی جالب و فوق العاده شده بود. از صحبت‌ها و فضای حاکم نمایان بود که مردم از این کنسرت راضی هستند. چند تن از اساتید موسیقی اهل تبریز هم در بین حاضرین دیده می‌شدند.
اعضای ارکستر
نقی صاحبقرانی در این اجرا تنها نبود و علی قاسمی (درامز)، سیامک رضوی و دانیال فرهادی (پیانو)، سوادا صفریانس و احمد حسن آیادی (سینتی سایزر)، اردا مختارزاده (گیتار باس) و آرش آذر(بالابان) اعضای ارکستر این هنرمند را تشکیل می دادند.
این کنسرت به همت شرکت‌های موسیقیائی "ندای ایماژ" و "طنین آوای طوفان" بر روی صحنه رفت.

نقی صاحبقرانی,آلبوم "کیم دی دلی", رحیم شهریاری
آمار بازدید : 1,080
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500