ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1393 - ساعت 19:56:30
چاپ خبر

سینا سرلک با ˝جرس˝ آمد

میدیا فرج‌نژاد، آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار گفت: آلبوم "جرس" با خوانندگی سینا سرلک از سوی انتشارات آوای سوته‌دلان روانه بازار موسیقی شد.


54747_635603887240881007_m.jpgمیدیا فرج‌نژاد، آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار گفت: آلبوم "جرس" با خوانندگی سینا سرلک از سوی انتشارات آوای سوته‌دلان روانه بازار موسیقی شد.
این نوازنده در ادامه بیان کرد: تنظیم قطعات این اثر به عهده امیرحسین سمیعی بوده است و آثار این اثر موسیقایی برای ارکستر سمفونیک تنظیم شده است.
فرج‌نژاد با اشاره به اینکه این اثر شامل هشت قطعه است، گفت: در این اثر دو قطعه بی‌کلام نیز وجود دارد که نام بعضی از قطعات نهان مکن، هم فریاد، سوگ، بی‌آواز، چشم در راه، جرس، صبوحی و کوچه است.
این آهنگساز در ادامه خاطرنشان کرد: در این آلبوم از اشعار شاعران بزرگ استفاده شده است و بسیاری از شعرها از مجموعه اشعار مولانا، سایه، فریدون مشیری، شفیعی کدکنی و... انتخاب شده است.
میدیا فرج‌نژاد درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این اثر شروین مهاجر، پاشا هنجنی، همایون نصیری، کامران منتظری، محمد غریبی، محسن پوربخت، نبیل یوسف شریداوی، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، سینا ممتحن، علی جعفری پویان، علیرضا دریایی، کریم قربانی، ایمان جعفری پویان، آرین قیطاسی و.... به عنوان نوازنده حضور دارند.
میدیا فرج‌نژاد در خانواده‌ای هنر دوست دیده به جهان گشود. از کودکی در کنار مادر که از شاگردان حسن کامکار بوده است و پدربزرگ که به ساخت ساز همت گماشته بود، مشق هنر کرد. فرج نژاد تا به امروز چندین اثر منتشر کرده است که نام این آثار "شرح پریشانی"، "راه بی‌نهایت"، "طغیان"، "خواب خورشید"، "بادآباد" و.... است.

میدیا فرج‌نژاد,آلبوم "جرس,امیرحسین سمیعی,
آمار بازدید : 1,305
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500