ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 9 اسفند 1393 - ساعت 14:29:30
چاپ خبر

علی مرادخانی: سخنان وزیر ارشاد درباره گروه‌های خودسر در کنسرت‌ها، فصل‌الخطاب است

معاون هنری وزیر ارشاد در گفت‌و‌گویی به پرسش‌هایی درباره حضور نداشتن استادان موسیقی سنتی در جشنواره موسیقی فجر و صحبت‌های اخیر «علی جنتی» وزیر ارشاد، پاسخ داد.

علی مرادخانی: سخنان وزیر ارشاد درباره گروه‌های خودسر در کنسرت‌ها، فصل‌الخطاب است

به گزارش «موسیقی ما»، علی مرادخانی درباره سخنان اخیر وزیر ارشاد درباره برخورد با گروه‌های خودسر که مشکلاتی را بعضا در برخی کنسرت‌های به وجود آورده‌اند به «موسیقی ما» گفت: «صحبت‌هایی که آقای جنتی، وزیر محترم ارشاد درباره گروه‌های خودسر فرمودند، حتما فصل الخطاب است. ما به عنوان دولت و سیاست‌گذار فرهنگی و مجری و ناظر، تمام تلاشمان را می‌کنیم و خواهیم کرد که تمام فعالیت‌ها را مبتنی بر قانون و اصول و آنچه که به عنوان باور در حوزه مباحث شرع باشد، انجام دهیم. امیدواریم ‌‌نهایت دقت را در این زمینه به گونه‌ای به کار بگیریم که هیچگونه ناهنجاری‌ای در تصمیمات نباشد. اما ممکن است در این زمینه و در این بخش افرادی باشند که این فعالیت‌ها و تصمیمات را برنتابند. به هر ترتیب آن‌ها نیز سلیقه‌ها و نگاه خاص خود را دارند. اما از آنجا که احترام به قانون برای همه ما فرض است، به همین دلیل باید همه کسانی که در هز زمینه‌ای نظری دارند، به کاری که مبتنی بر قانون بوده احترام بگذارند و بر این اساس همه از امکانی که در کشور به وجود آمده، به بهترین شکل حمایت کنند و نگاه قانونی بر این موارد را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.»

علی مرادخانی درباره تکرار حضور نداشتن استادان و بزرگان موسیقی در جشنواره موسیقی امسال نیز توضیح داد: «بزرگان و اساتید موسیقی کشور، در جشنواره امسال نه به عنوان مجری، بلکه به عنوان داور و سیاست‌گذار شرکت کردند و این مهم است. پویایی جشنواره به این است که بتواند به نسل آینده کمک کند و بتواند استعدادهای جدید معرفی کند. اگر امکان اجرا برای اساتید مهیا شود، حتما ما هم استقبال می‌کنیم و قطعا باعث افتخار ما هم هست که بتوانیم میزبان حضورشان باشیم اما کسانی که می‌توانند کار‌ها و آثار خوبی را برای نسل‌های آینده تولید کنند، قطعا می‌توانند کمک شایانی به اهداف جشنواره موسیقی فجر داشته باشند.»

معاون هنری وزیر ارشاد, علی مرادخانی, کنسرت,
آمار بازدید : 951
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500