ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 9 اسفند 1393 - ساعت 16:03:51
چاپ خبر

مهرداد هویدا تابستان 94 به صحنه می‌رود

مهرداد هویدا، خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستم که این کنسرت اواسط تابستان سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

مهرداد هویدا تابستان 94 به صحنه می‌رود

 

مهرداد هویدا، خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستم که این کنسرت اواسط تابستان سال آینده در تهران برگزار می‌شود.
این خواننده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "حیرت" برای مخاطبان اجرا می شود، همچنین بخشی از کنسرت به اجرای قطعات جدیدم که هنوز منتشر نشده اختصاص دارد.
هویدا افزود: هم‌اکنون چهار قطعه در دست انتشار دارم که موزیک‌ویدیو دو قطعه آماده شده است و به زودی هر چهار قطعه به صورت اینترنتی منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: قرار بود این قطعات به صورت آلبوم منتشر شود، ولی تصمیم گرفتم مدتی تک‌ترک منتشر کنم، زیرا شرایط انتشار اثر موسیقایی بسیار سخت شده است. همچنین آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی تمامی قطعات به عهده خودم بوده است.
مهرداد هویدا تاکید کرد: متاسفانه موسیقی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، زیرا بیشتر جنبه تجاری پیدا کرده است و بیشتر هنرمندان به دنبال تبلیغ هستند در صورتی که افراد مهم اصلا به دنبال تبلیغ و جلوه فروشی نیستند.
این خواننده بیان کرد: متاسفانه فضای موسیقی پر از تقلید شده است و هر کسی که معروف‌تر است بیشتر تقلید می‌کند. امروزه همه از محمدرضا شجریان تقلید می‌کنند، در صورتیکه هنرمند باید ماهیت خودش را داشته باشد و به سبک و شیوه خودش بخواند.
مهرداد هویدا در پایان گفت: البته باید توجه داشته باشیم که هنرمندان از نظر تکنیک خیلی خوب شده‌اند، ولی آثار امروزی به دل نمی‌نشیند زیرا این آثار حال و هوای خوب ایجاد نمی کند و از احساس دور شده‌اند.

 

مهرداد هویدا, آلبوم "حیرت" ,محمدرضا شجریان
آمار بازدید : 1,179
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500