ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 10 اسفند 1393 - ساعت 18:50:25
چاپ خبر

«کامنت» و آخرین کنسرت راک ۹۳

روزهای پایانی سال 93 برای چاوشی و هوادارانش پرخبر است. البته یک حاشیه هم در این میان هست. چاوشي كه اين روزها روي آلبوم چنگيز متمركز است، پيش از شروع سال جديد، چند سورپرايز بزرگ براي علاقه مندانش دارد كه اخبار مربوط به آنها را به زودي در موسيقي ما خواهيد خواند. اما برسیم به اخبار امروز از چاوشی.

«کامنت» و آخرین کنسرت راک ۹۳

 

روزهای پایانی سال 93 برای چاوشی و هوادارانش پرخبر است. البته یک حاشیه هم در این میان هست. چاوشي كه اين روزها روي آلبوم چنگيز متمركز است، پيش از شروع سال جديد، چند سورپرايز بزرگ براي علاقه مندانش دارد كه اخبار مربوط به آنها را به زودي خواهيد خواند. اما برسیم به اخبار امروز از چاوشی.
 
    چرا برای لامپ صد خواندم و برای «چ» نه

اول به خبرهای مثبت اشاره می کنیم. اين روزها فيلم لامپ صد با صداي محسن چاوشي و بازي محسن تنابنده، فراتر از انتظارات مي فروشد. با وجود اينكه اسفند، فصل خوبي براي اكران نيست و فيلم لامپ صد هم درباره اعتياد است، اما هنرنمايي دو محسن باعث شده تا اولين ساخته سعيد آقاخاني با استقبال مردم و رسانه ها رو به رو شود. چاوشي كه بخش مهمي از تبليغات فيلم روي اسم او مي چرخد، براي اين فيلم قطعه اي خوانده به نام " بيد بي مجنون". خود چاوشي آهنگساز اين قطعه است، حسين صفا ترانه اش را سروده و بهنود فدوي هم تنظيم كننده آن است. محسن چاوشي درباره قبول اجراي دومين ترانه تيتراژ سينمايي اش پس از سنتوري به موسيقي ما گفت:" فارغ از مباحث كيفي و فروش فيلم، دليل اصلي ام براي پذيرش اين پيشنهاد اين بود كه بتوانم حداقل يك نَفَر را از دام اين بلاي خانمانسوز و ويرانگر كه متاسفانه اين روزها در جامعه ما نمود بيشتري هم پيدا كرده، نجات دهم. قصدم اين بود كه تلنگري بزنم به گرفتاران اعتياد و آنها را به خود واقعي شان ارجاع دهم."
جالب اينكه چند روز پيش از اعلام پيشنهاد تهيه كننده لامپ صد به چاوشي، سازندگان فيلم "چ" و يكي دو فيلم ديگر هم از چاوشي خواسته بودند تا براي فيلمشان ترانه تيتراژ بخواند كه او نهايتا فقط به "لامپ صد" چراغ سبز نشان داد. هواداران چاوشي منتظر بودند تا همزمان با اكران فيلم يا پس از آن، قطعه " بيد مجنون" را بشنوند، اما ظاهرا تهيه كننده فيلم " لامپ صد" قصد دارد اين قطعه را به شكل رسمي در قالب دي وي دي فيلم كه در شبكه نمايش خانگي توزيع خواهد شد، منتشر كند.
 
    و اما حاشیه
خواننده آلبوم «پاروی بی‌قایق» از سوء استفاده‌های گسترده از نام‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایل و همچنین پیگیری‌های قانونی‌اش از مجاری قانونی خبر داد.
چندی پیش ظاهراً فردی با ID قلابی و به نام این خواننده در اپلیکیشن «لاین» اقدام به سوء‌استفاده‌های گسترده کرده و همین باعث شده «محسن چاوشی» به صورت قانونی پیگیر این اتفاق باشد.
پرینت‌هایی از چت‌ها و گفتگوهای این فرد با مخاطبین چاوشی به دست وب‌مستر «چاوشی» رسیده و با علنی شدن این سوء‌استفاده‌ها، این خواننده از طریق مجاری قانونی پیگیر پرونده شده است. اما ظاهراً این سوءاستفاده‌ها به همین‌جا ختم نشده و به سوءاستفاده‌های مالی نیز کشیده شده و همین باعث شد «محسن چاوشی» رسماً وارد عمل شده و در این باره اظهارنظر کند.
چاوشی در این باره گفت: «من بارها در صفحات رسمی و شخصی‌ام اعلام کرده‌ام در شبکه مجازی «لاین» حضور ندارم و تمامی راه‌های اطلاع‌رسانی هنری من و همین‌طور صفحات شخصی‌ام به کرات اعلام شده است. لذا از همه مخاطبانم می‌خواهم فریب این افراد سودجو را نخورند و اخبار مربوط به من را از مجاری رسمی پیگیری کنند.»
این خواننده همچنین از پیگیری قانونی این موضوع خبر داد و گفت: «از طریق وکیل‌ام این موضوع گزارش شده و مقامات مسئول در حال پیگیری هستند تا هر چه زودتر این فرد شناسایی شود. ولی در هر حال امیدوارم این اطلاع‌رسانی بتواند باعث شود که دیگر کسی فریب این قبیل اتفاقات را نخورد.»

 

محسن چاوشي,محسن تنابنده,قطعه" بيد بي مجنون",آلبوم «پاروی بی‌قایق»,
آمار بازدید : 1,115
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500