ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 12 اسفند 1393 - ساعت 11:18:58
چاپ خبر

جشن امضای آلبوم رضا صادقی برگزار شد / صادقی آلبومش را به پاشایی و عبداللهی تقدیم کرد

رضا صادقی در یک اقدام جالب دیروز به خاطر انتشار آلبوم تازه خود با نام "فقط گوش کن" جشن امضایی در شهر کتاب شریعتی با حضور عوامل آلبوم: بابک صحرایی، سعید سام، آرش پاکزاد، علی استیری، اشکان خشایی و عرفان سلیمی و طرفرداران دو آتیشه‌اش برگزار کرد.

جشن امضای آلبوم رضا صادقی برگزار شد / صادقی آلبومش را به پاشایی و عبداللهی تقدیم کرد

رضا صادقی در یک اقدام جالب دیروز به خاطر انتشار آلبوم تازه خود با نام "فقط گوش کن" جشن امضایی در شهر کتاب شریعتی با حضور عوامل آلبوم: بابک صحرایی، سعید سام، آرش پاکزاد، علی استیری، اشکان خشایی و عرفان سلیمی و طرفرداران دو آتیشه‌اش برگزار کرد.
 

فقط گوش کن
در ابتدای این برنامه صادقی از علت نامگذاری این آلبوم گفت: آلبوم به همت دوستانی که امروز اینجا هستند و شرکت "آوای هنر" منتشر شد و دلیل اینکه از میان قطعات آلبوم نامی را انتخاب نکردم این بود که دوست داشتم نام اثرم یک مبحث کلی از مجموعه باشد.
او افزود: در کنسرت‌های زنده خیلی راحت می‌شود با کنار هم قرار دادن کلمات با مردم داخل سالن ارتباط برقرار کرد اما امروز اینجا می‌خواستم چند لحظه‌ای در کنار هم فقط به آلبوم گوش دهیم.
 

موسیقی پاپ تاثیر عمیقی دارد
این خواننده مشکی‌پوش در ادامه صحبت‌هایش گفت: امروز موسیقی پاپ تاثیر زیادی روی زندگی و ادبیات مردم داشته است و اگر کمی ریزبین باشید خوب متوجه می‌شوید که تمامی دردهای مردم در قالب آهنگ‌های مختلف منتشر شده است.
او ادامه داد: به طور کل ما عادت داریم درباره چیزهایی که دور و اطراف‌مان است نظر داده و قضاوت کنیم به همین خاطر نام آلبومم را بر مبنای این مسئله قرار دادم.
بعد از پایان صحبت‌های صادقی قطعه "کلافه" از همین آلبوم در سالن پخش شد.
 

یک رویداد میمون
خواننده قطعه "باید میومدی" گفت: اینکه امروز یک چنین آلبومی در فضای فرهنگی با حضور شما عزیزان رونمایی می‌شود یک اتفاق مبارک است که در راستای جدی گرفتن موسیقی پاپ اتفاق می‌افتد و باید از این قبیل اتفاقات بیشتر رخ بدهد.
او همچننی درباره نحوه انتخاب اشعار "فقط گوش کن" گفت: شیوه انتخاب شعر مانند روال کاری نبود یعنی من به هیچ کدام از شاعران این آلبوم کاری را سفارش ندادم و این ترانه‌ها ماحصل تجمعات فکری و اتفاقات روحی بود.
 

کاش خواجه امیری لال می‌شد
صادقی در بخش دیگر صحبت‌هایش حرف جالبی زد و گفت:‌ ای کاش احسان خواجه امیری لال می‌شد تا بتوانم آهنگ‌های او را بخوانم! البته این کاملا یک شوخی بود ولی در کل خیلی دوست داشتم قطعه معروف "به سوی تو" را بازخوانی کنم که خداروشکر این اتفاق رخ داد.
 

آلبومی برای مرتضی پاشایی و ناصر عبداللهی
او همچنین در آخر به تقدیم آلبومش به روح مرتضی پاشای و ناصر عبداللهی اشاره کرد و گفت: درسته که مرتضی و ناصر از میان ما رفتند‌ اما شک نکنید که روح‌شان اینجا و در میان ما حضور دارد.
بابک صحرایی نیز در این مراسم صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: با همه قلبم خوشحالم که امروز اینجا هستم. من اصلا اهل تعارف نیستم و امروز صبح در صفحه اینستاگرام خودم هم نوشتم که با صدای بلند می‌گویم خواننده‌ای که به اندازه رضا صادقی دانش، توانایی، شرافت، شجاعت، تعهد و عشق به سرزمینش داشته باشد، در این سال‌ها کم داشتیم. رضا سرآمد هنر این سرزمین است همیشه هم به او گفتم در قله‌ای ایستاده‌ای که تا سالیان سال کسی به آن دسترسی پیدا نمی‌کند.
او افزود: من ابتدا ترانه می‌نویسم و بعد فکر می‌کنم این ترانه با صدای چه خواننده‌ای اجرا شود بهتر است اما در مورد رضا صادقی و ۲-۳ خواننده دیگر این گونه نیست و مختص خودشان ترانه می‌نویسم. عشق و احساس رضا صادقی را روی کاغذ پیاده می‌کنم. به عنوان مخاطب موسیقی خوشحالم که این آلبوم منتشر شده است و واقعا جای همچین آلبوم‌هایی خالی است که ارزش گوش دادن داشته باشد. این آلبوم از منظر تکنیک خواننده، ترانه و موسیقی جزو بهترین آلبوم‌های این سال‌ها است.
 

یک همکار ۱۲ ساله
در انتهای جلسه ساناز کریمی آهنگساز این آلبوم هم گفت: این سومین آلبومی است که با رضا می‌بندم و همیشه حس نابی که او به کار می‌دهد برایم با ارزش است و به آن احترام گذاشتم و اعتقاد دارم اولین حسی که از سوی ترانه سرا و آهنگساز عبور می‌کند می‌تواند به بهترین ملودی تبدیل شود.
بعد از پایان صحبت‌های این افراد طرفداران این خواننده از یک مسیر تعیین شده یک به یک در کنار خواننده محبوبشان قرار گرفته و بعد از امضای آلبوم عکسی هم به یادگار گرفتند.
لازم به یادآوری است که آلبوم "فقط گوش کن" صبح روز 11 اسفندماه توسط شرکت "آوای هنر" منتشر و پخش شد.

 

رضا صادقی,آلبوم "فقط گوش کن"
آمار بازدید : 2,499
تعداد نظرات (1)
?
دارا
9 سال و 57 روز و 3 ساعت و 57 دقیقه و 21 ثانیه قبل

خیلی آلبوم خوبی بود.بی نظیر بود

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500