ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 12 اسفند 1393 - ساعت 11:18:58
چاپ خبر

آخرین اجرای فرزاد فرزین در غیاب نوازنده اصلی/ تلاش کردیم اما نشد

فرزاد فرزین خواننده پاپ در آخرین کنسرت سال ۹۳ خود که بدون حضور یکی از نوازندگان اصلی گروه به دلیل مشکلات حقوقی برگزار شد با ۲۰ قطعه میزبان علاقه مندان بود.

آخرین اجرای فرزاد فرزین در غیاب نوازنده اصلی/ تلاش کردیم اما نشد

 

فرزاد فرزین خواننده پاپ در آخرین کنسرت سال ۹۳ خود که بدون حضور یکی از نوازندگان اصلی گروه به دلیل مشکلات حقوقی برگزار شد با ۲۰ قطعه میزبان علاقه مندان بود.
در این کنسرت موسیقایی که دوشنبه شب ۱۱ اسفندماه با حضور تعداد زیادی از علاقه مندان موسیقی پاپ در تالار وزارت کشور برگزار شد، فرزاد فرزین به همراه گروه «شوک» و در غیاب نوازنده اصلی گروه یعنی یاشار خسروی بیش از ۲۰ قطعه را برای طرفدارانش اجرا کرد.
این خواننده موسیقی پاپ که همواره در کنسرت هایش تلاش می کند با بدعت های مختلف به نوعی تماشاگران را تحت تاثیر قرار دهد در ابتدای برنامه قبل از اجرای قطعه «برو، برو» با شمارش معکوس تماشاگران و ویدئو پروجکشن انتهای صحنه وارد فضای اصلی اجرای برنامه از میان دکورهایی شد که برای او در نظر گرفته بودند.
وی بعد از اجرای اولین قطعه خود خطاب به تماشاگران، گفت: بسیار خوشحالم که آخرین کنسرت امسال را در خدمت هوادارانمان هستیم و با توجه به اینکه برای اولین بار است که در تالار وزارت کشور کنسرت می دهم امیدوارم بتوانیم برنامه خاطره انگیزی را برای شما اجرا کنیم.
فرزین بعد از اجرای قطعات «کی می تونه»، «دونه، دونه» و «من و تو» به تماشاگران گفت بسیار ممنونیم که به ما این همه انرژی می دهید، البته من شما را خیلی خوب می شناسم که چقدر هواداران پرانرژی هستید اما حالا از شما می خواهم که اگر معتقدید آلبوم «شلیک» مهمترین کار ما است برای من دست بزنید.
این خواننده ادامه داد: در تدارک تازه ترین آلبوم جدیدمان هستیم، البته قول نمی دهم که در اینجا تاریخ دقیقی را برای آلبوم اعلام کنم چرا که هر وقت قول دادم نتیجه عکس داده اما این نوید را به شما می دهم که اوایل شهریورماه یک آلبوم شاد را تقدیم شما طرفداران عزیز کنم.

امروز یکسری مشکلات داشتیم

خواننده آلبوم «شلیک» بعد از اجرای قطعه «می دونم» بیان کرد: امروز یکسری مشکلات داشتیم که فکر می کردیم انرژی زیادی را از ما می گیرد اما شما با انرژی که امشب به ما می دهید انرژی ما را دوچندان کردید و من بی نهایت از شما ممنونم.
فرزین در ادامه کنسرت خود ضمن اجرای قطعه مربوط به تیتراژ سریال تلویزیونی «آخرین بازی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده، قطعه «نگرانتم» را اجرا کرد که به گفته خودش یکی از قطعاتی بود که سال گذشته به عنوان یکی از برترین قطعات موسیقی سال شناخته شد.
خواننده آلبوم «شوک» بعد از اجرای این قطعه گفت: اگر هنوز نگران کسی هستید پس ما را تشویق کنید که بدانم از این آهنگ خوشتان آمده است.
این خواننده بعد از اجرای قطعه «من هوای تو را دارم» و «دوریت» خطاب به طرفداران خود گفت: امیدوارم همیشه فرصت این را داشته باشیم که همراه شما تماشاگران خاطرات خوبی را سپری کنیم؛ اگر چه در این مدت استرس و التهاب زیادی را تجربه کردیم اما ماندن در کنار شما عزیزان برای ما اتفاق بسیار خوبی است که همان طور که گفتم امیدوارم استمرار داشته باشد.

یاشار خسروی غایب صحنه بود

قطعه بعدی که به شکل ویژه ای برای مخاطبان متفاوت تر از کنسرت های رایج خوانندگان پاپ اجرا شد قطعه ای با هدف معرفی گروه ارکستر بود که در حین اجرای هر کدام از نوازندگان، نام آنها در ال سی دی صحنه نمایان می شد که در این میان می توان از حضور نداشتن یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون و از اعضای اصلی گروه شوک اشاره کرد.
البته چند ساعت قبل از برگزاری کنسرت بود که یاشار خسروی در صفحه اینستاگرام خود از مشکلات حقوقی خود به دلیل شکایت یکی از موسسات برگزاری کنسرت های موسیقی سخن گفته بود و همین موضوع باعث شده بود که وی در اجرای آخر کنسرت فرزاد فرزین در سال ۹۳ حضور نداشته باشد. البته وی در بخشی از یادداشت خود نوشته بود: «هنرمندهای عزیز لطفا دقت کنید اگر جایی قراردادی می بندید یا چیزی امضا می کنید با دقت بخونید و هنری برخورد نکنید، مثل من.»
فرزین بعد از اینکه با کت و شلواری جدید وارد صحنه شد قبل از اجرای قطعه های «بیا بیا» ،«برگرد» و «ای وای»ضمن تقدیر از گروه موسیقی سون و حسام نواب صفوی برای حضور در این کنسرت مجددا از غیاب یاشار خسروی گفت. وی افزود: امروز از بعد از ظهر تلاش بسیاری انجام دادیم که یاشار خسروی عزیز این بار هم در کنار ما حضور داشته باشد اما به دلیل برخی از مشکلات حقوقی به او اجازه ندادند که روی صحنه حضور داشته باشم اما من از شما می خواهم برای یاشار دست بزنید که می دانم با اینکه کنار شما نشسته است اما دلش با صحنه ای است که بارها در آن همراه بوده است.
وی در بخش های دیگر کنسرت که توسط موسسه آوای دوران به مدیریت رسول ترابی برگزار شد، قطعه های «کوچه ها»، «هدفون»، «بچه»، «شانس»، « ماه عسل» و «با تو» را اجرا کرد که قطعه «ماه عسل» و «شانس» با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

 

فرزاد فرزین,گروه «شوک»,قطعه «برو، برو»,یاشار خسروی
آمار بازدید : 1,367
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500