ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 - ساعت 09:25:00
چاپ خبر

موثرترین چهره هنری در زندگی احسان خواجه امیری کیست؟

خواننده آلبوم «پائیز، تنهایی» نخستین کنسرت خود با اجرای آلبوم جدیدش را در سالن وزارت کشور روی صحنه برد. به گزارش‌ «موسیقی ما»، در ابتدای این کنسرت، ویدئویی در سالن نمایش داده شد که مربوط به نخستین اجرای این خواننده در سالن وزارت کشور در سال 86 بود که در آن به همه حضار خوش‌آمد می‌گفت.

موثرترین چهره هنری در زندگی احسان خواجه امیری کیست؟

 
به گزارش موسیقی ما، احسان خواجه‌امیری سپس با قطعه «پائیز» کنسرتش را آغاز کرد و پس از اتمام این قطعه رو به حاضران ادای احترام کرد و گفت: «واقعاً نمی‌دانم این کت و شلوار براق را چه کسی آن زمان برای من خریده بود. شما می دانید؟! ولی به دور از شوخی، آن روز و در سال 86 نخستین اجرای خودم را در این سالن روی صحنه بردم. آن کنسرت برای من بسیار خاطره‌انگیر است، چون به‌هرحال روند اجراهای زنده من از آن برنامه آغاز شد و حالا بعد از 7 سال با دیدن این ویدئو احساس خوبی دارم. هرچند خیلی گشتم ویدئویی پیدا کنم که در آن لباس بهتری داشته باشم و شما هم سعی کنید آن کت و شلوار براق را نادیده بگیرید!»
 
خواجه‌امیری قطعات آلبوم «پائیز، تنهایی» و سایر آلبوم‌هایش را به مرور اجرا کرد و در بخش‌هایی از برنامه نیز به معرفی مهمانان حاضر در سالن پرداخت. او که خاطره‌بازی‌اش گل کرده بود، بار دیگر با پخش همان ویدئوی سال 86 مهمان دیگری را روی صحنه دعوت کرد. در آن ویدئو با همان کت معروف، این خواننده از «میثم مروستی» دعوت کرد تا روی صحنه آمده و پس از چند سال جدایی، بار دیگر در کنار یکدیگر به اجرای یکی از آثار خاطره‌انگیز قدیمی بپردازند.
 
قطعات بعدی با هنرنمایی مروستی و ساز سنتورش همراه بود و در این بخش قطعاتی چون سایه به سایه، میوه ممنوعه، دیوونگی و خوشبختی اجرا شدند. پایان‌بخش حضور این نوازنده، آهنگساز و خواننده با قطعه «حس» و سه‌تارنوازی او همراه شد و حال و هوای برنامه و مخاطبان را عوض کرد.
اجرای قطعه بی‌کلام و پرانرژی که با سولونوازی و گروه‌نوازی نوازنده‌های ارکستر همراه بود، بخش پرهیجان این کنسرت بود و خواجه‌امیری بعد از این بخش و معرفی تک‌تک نوازنده‌هایش، ارکسترش را بهترین ارکستر پاپ داخلی دانست که هر کدام از نوازنده‌هایش برای خودشان وزنه‌ای محسوب می‌شوند.
 
 
*** حاشیه‌های کنسرت:
 
- این کنسرت به همت موسسه «آوای هنر» به مدیریت محمد جلیل‌پور اجرا شد.
 
- در سانس نخست شب آخر این کنسرت، «محمدرضا حیدریان» کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران از جمله چهره‌های حاضر در سالن بود که خواجه‌امیری در هنگام معرفی‌اش گفت: «محمدرضا از جمله بازیکنان خوش‌اخلاق در کشور است و من هم تابه‌حال خیلی با او همبازی شده‌ام. هرچند چند باری هم رودرروی او قرار گرفتم که از بس به من «لایی» زد، شاید دیگر از فوتبال خداحافظی کنم!»
 
- خواجه‌امیری هنگام معرفی «افشین یداللهی» در سانس دوم شب آخر کنسرتش از او به عنوان تأثیرگذارترین چهره در زندگی هنری‌اش یاد کرد و گفت: «افشین یداللهی موثرترین چهره در زندگی هنری من است و بسیاری از موفقیت‌هایم را مدیون ایشان هستم و امشب خیلی خوشحالم که بار دیگر ایشان را در کنسرتم می‌بینم.»
 
- حضور استاد «ایرج» در سانس دوم شب آخر این کنسرت از سوی حاضران در سالن به شدت مورد استقبال قرار گرفت. زمان ورود او به سالن، تمام حاضران در سالن وزارت کشور به احترام ایشان دقایقی را از جای خود برخاستند و به صورت ایستاده برای این استاد آواز ایرانی دست زدند.
 
- هومن نامداری رهبر ارکستر احسان خواجه‌امیری بود و نوازنده‌های سرشناسی چون همایون نصیری، هومن غفاری، احسان نی‌زن، فرشید ادهمی، کامیار ماندگاریان، مهراد هزارخانی، علی ضرابی، سیامک کریم‌پور، محمد کاظمی و... در این ارکستر حضور داشتند.
 
- «سعید عبداللهی» (دبیر سرویس عکس «موسیقی ما») در انتهای این کنسرت، به درخواست احسان خواجه‌امیری روی صحنه آمد و از روی سن از همه حاضرین در سالن عکسی با حضور خواجه‌امیری گرفت. این خواننده در این لحظه رو به حاضران گفت: «این عکس به زودی روی سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود و می‌توانید بروید و خودتان را در این عکس پیدا کنید!»

احسان خواجه امیری, کنسرت, تالار بزرگ کشور
آمار بازدید : 42,883
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500