ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 - ساعت 08:40:00
چاپ خبر

رضا صادقی پس از انتشار آلبوم «فقط گوش کن...»:

زمان آن رسیده که ذائقه موسیقی پاپ به سمت رخدادهای تازه برود

رضا صادقی همزمان با انتشار تازه‌ترین اثرش با عنوان «فقط گوش کن...» معتقد است: «وقتش رسیده ذائقه موسیقى پاپ را به سمت پذیرش اتفاقات تازه ببریم».

زمان آن رسیده که ذائقه موسیقی پاپ به سمت رخدادهای تازه برود

رضا صادقی درباره آلبوم تازه‌اش «فقط گوش کن...» گفت: «این آلبوم نگاه تازه‌ای در بخش فضاى پاپ است. حضور گروه حرفه‌اى و البته کار بلد، این اثر را متفاوت‌تر از بقیه آثار من کرده است. همیشه اعتقاد داشته و دارم که موفقیت هر اثر هنری‌ای فقط در ‌‌نهایت بر می‌گردد به لبخند خدا و لطف مردم. حمایت اهل قلم در پیش برد این حادثه تاثیر خاصى خواهد داشت. پیشاپیش تشکر ویژه از همه دوستان دارم براى این همراهى. اعتقاد دارم وقتش رسیده ذائقه موسیقى پاپ را به سمت پذیرش اتفاقات تازه ببریم. مطمئنم تمام همکارانم هم در این مطلب با من موافق هستند».

صادقی همچنین اعتقاد دارد: «بعضی‌ها یادشان رفته که موسیقی برای گوش دادن است نه اینکه در حین پخش شدن آن حرف بزنند و سعی در نقد آن داشته باشند».

صادقی در آلبوم «فقط گوش کن...» یک قطعه را برای مردم شهرش بندرعباس با گویش بندری خوانده است. این قطعه که ششمین قطعه این آلبوم است کاری است با ترانه سرایی مرحوم ابراهیم منصفی و آهنگسازی فاضل پیش و تنظیم مجید نصیری که تعدادی از نوازندگان بندری نیز در این قطعه حضور دارند.

آلبوم جدید این خواننده شامل ۱۵ قطعه است که در بخش ترانه سرا‌ها این خواننده با چهره‌هایی چون: بیتا طائی، نرگس جعفری، مهدی محمودی، علی استیری، ابراهیم منصفی، امیرحسین الهیاری، دریایی (بابک صحرایی)، مهرزاد امیرخانی، عرفان سلیمی و حسین سلیمانی همکاری کرده است.

هفت قطعه از این آلبوم را خود رضا صادقی آهنگسازی کرده و دیگر قطعه‌ها را کسانی چون: ساناز کریمی، فرشید ادهمی، فاضل پیش، امین قباد، سعید سام و اشکان خشابی آهنگسازی کرده‌اند.

شجاعت شفائی، بابک مافی، شهراد امیدوار، هومن نامداری، پویا نیک‌پور، مجید نصیری، مسعود همایونی، رضا تاجبخش، معین راهبر، مهران خالصی، اسماعیل حسینی، میثم مروستی و فاضل پیش هم تنظیم کنندگان آلبوم «فقط گوش کن...» هستند.

موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» (به مدیریت محمد جلیل‌پور) صاحب امتیاز این اثر است و پخش «هنر اول» نیز وظیفه پخش و توزیع این آلبوم را در بازار موسیقی کشور بر عهده دارد. همچون همیشه از همه دوستداران موسیقی در کشور تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.

رضا صادقی, فقط گوش کن
آمار بازدید : 1,106
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500