ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 - ساعت 09:25:00
چاپ خبر

استاندار تهران: مجوز برگزاری کنسرت قربانی برای پنجم اسفند بود

استاندار تهران با اشاره به برگزار نشدن کنسرت موسیقی علیرضا قربانی در دانشگاه شهید بهشتی، گفت: براساس مجوز صادره از سوی مسوولان دانشگاه شهید بهشتی، کنسرت موسیقی علیرضا قربانی قرار بود روز پنجم اسفند در دانشگاه برگزار شود.

استاندار تهران: مجوز برگزاری کنسرت قربانی برای پنجم اسفند بود

به گزارش ایرنا سیدحسین هاشمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان تهران افزود: متاسفانه عوامل برگزاری این کنسرت بدون هماهنگی با مسوولان دانشگاه اقدام به تغییر زمان برگزاری آن از پنجم به 11 اسفند می کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ساله و در ایام فاطمیه آیین های ویژه سوگواری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود، تصریح کرد: به دلیل برگزاری آیین های ویژه سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) مسوولان دانشگاه مانع اجرای کنسرت موسیقی قربانی در 11 اسفند می شوند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم کسی مانع برگزاری کنسرت های موسیقی دارای مجوز در سطح استان شود، تصریح کرد: لغو این کنسرت موسیقی به دلیل اقدام نابجای مجریان برنامه بوده که بدون هرگونه هماهنگی با مسوولان دانشگاه زمان برگزاری کنسرت را تغییر داده اند.

هاشمی تاکید کرد: استانداری تهران در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی ، هنری و حمایت از هنرمندان، با هر گونه تخلف و بی قانونی در زمینه ممانعت از برگزاری کنسرت های موسیقی دارای مجوز، برخورد خواهد کرد. 

وی با اشاره به پیگیری استانداری تهران در خصوص علت برگزار نشدن کنسرت موسیقی قربانی، افزود: لغو کنسرت موسیقی علیرضا قربانی در دانشگاه شهید بهشتی تنها به دلیل اقدام عوامل برگزاری این کنسرت بوده به نحوی که براساس مجوز صادره می بایست این کنسرت در روز پنجم اسفند برگزار می شده که این افراد به صورت خودسر زمان برگزاری آن را به 11 اسفند تغییر داده اند.

گفتنی است، مدیر برنامه های علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی از لغو کنسرت این هنرمند توسط معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی در روز دوشنبه 11 اسفندماه خبر داده بود.

استاندار تهران, علیرضا قربانی, کنسرت
آمار بازدید : 1,201
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500