ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 - ساعت 12:28:07
چاپ خبر

ناگفته‌های «ناگفته» حافظ ناظری منتشر می‌شود

آلبوم «ناگفته»، اثر نخستین و پر سر و صدای حافظ ناظری در مقام آهنگساز و خواننده که پیش از این در سطح جهانی توسط کمپانی معتبر «سونی» تولید و پخش شده بود، روز شنبه 16 اسفندماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران رونمایی می‌شود.

ناگفته‌های «ناگفته» حافظ ناظری منتشر می‌شود

به گزارش «موسیقی ما»، در این آلبوم که برای مدت چند هفته در چارت بیلبورد (یکی از معتبرترین جداول فروش موسیقی در جهان) در صدر آلبوم‌های کلاسیک قرار داشت، نوازندگان شاخص و نامداری چون «ذاکر حسین» (طبلا)، «گلن ولز» (درامز)، «مت هایموویتس» و «یوهان موزر» (ویلنسل) و... به هنرنمایی پرداخته‌اند و نکته جالب این‌جاست که به استناد وب‌سایت کمپانی سونی، نوازندگان و عوامل تولید این آلبوم، تاکنون 38 جایزه گرمی دریافت کرده‌اند.

«ناگفته» بخش اول «پروژه سمفونی رومی» است که توسط حافظ ناظری تولید شده و برای ضبط آن بیش از 5هزار ساعت در استودیوهای 4 کشور مختلف وقت و انرژی صرف شده است. بخشی از این مجموعه سال گذشته تحت عنوان «بُعد یازدهم» در ایران منتشر شده بود و توانست در دومین جشن سالانه موسیقی مشترکاً به همراه آلبوم «باران تویی» گروه چارتار، جایزه بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی و سایر ژانرها را از نگاه مردم به خود اختصاص دهد.

در این مجموعه که توسط شرکت «ایران‌گام» منتشر می‌شود، همچنین یک DVD مستند از مراحل ساخت و تولید «ناگفته» وجود دارد که آن را «مارک کوئنوف» فیلمساز مطرح و برنده 6 دوره «Emmy Awards» به همراه حافظ ناظری کارگردانی کرده است.

حافظ ناظری, آلبوم ناگفته, منتشر
آمار بازدید : 1,543
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500