ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 - ساعت 12:28:07
چاپ خبر

برای دومین سال متوالی،

همکاری همایون شجریان و نوازندگان غربی در آلبوم «مستور و مست»

همایون شجریان خواننده جوان و مستعد کشورمان در دومین همکاری با نوازندگان غربی، آلبوم جدید خود به نام «مستور و مست» را 20 اسفند ماه روانه بازار موسیقایی کشور خواهد کرد.

همکاری همایون شجریان و نوازندگان غربی در آلبوم «مستور و مست»

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار موسیقی ایرنا، این همکاری، پس از همکاری موفق شجریان جوان با نوازندگان غربی در تولید آلبوم پرفروش «نه فرشته ام، نه شیطان»، صورت گرفته است.

براساس این گزارش، آلبوم نه فرشته ام ، نه شیطان ، به آهنگسازی تهمورث پورناظری و حضور نوازندگان اروپایی و آمریکایی ، تنها یک سال بعد از ارایه و فروش در بازار موسیقی کشور، بسیار مورد اقبال قرار گرفت و رکورد فروش آلبوم های موسیقی سنتی ایران در سال 1393 را به خود اختصاص داد. همایون شجریان بار دیگر در همکاری با همان نوازندگان، جدیدترین آلبوم خود را به فاصله یک سال از انتشار نه فرشته ام، نه شیطان، روانه بازار خواهد کرد.

مستور و مست نام جدیدترین آلبوم موسیقایی همایون شجریان است که به آهنگسازی ژانو باغومیان و نوازندگی هنرمندان اروپایی و آمریکایی تولید شده است.

این خواننده جوان، در این آلبوم با انتخاب اشعاری از حافظ، مولانا و عطار بار دیگر سراغ بزرگان شعر و ادب کلاسیک ایرانی رفته و سعی کرده است تا این بار فضای موسیقی حماسی شرق را با روایت های موسیقایی غربی تلفیق و اثری متفاوت را به تهیه کنندگی موسسه هنر پارسه روانه بازار موسیقایی کند.

آنچه در دموی (قطعه های کوتاه موسیقایی یک آلبوم که برای معرفی آن در فضای مجازی منتشر می شود) این آلبوم به مخاطبان معرفی شده است، یادآور این نکته است که شجریان در همکاری با ژانو باغومیان تلاش کرده است تا علاوه بر روایت جدید موسیقایی در عرصه موسیقی ردیفی - دستگاهی ایران، تلاشی برای معرفی موسیقی و شعرایرانی برای مخاطبان غیر ایرانی نیز داشته باشد.

آلبوم مستور و مست تازه ترین تجربه موسیقایی همایون شجریان بعد از انتشار آلبوم های موفقی چون «چه آتش ها» به آهنگسازی علی قمصری و «نه فرشته ام نه شیطان» به آهنگسازی تهمورث پورناظری و «آرایش غلیظ» به آهنگسازی سهراب پورناظری است که به فاصله یک سال و بعد از برگزاری مجموعه کنسرت های «چرا رفتی»، بیستم اسفند ماه به بازار موسیقی وارد می شود.

همایون شجریان, مستور و مست, آلبوم مستور و مست, نوازندگان غربی
آمار بازدید : 1,730
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500