ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 15 اسفند 1393 - ساعت 19:13:01
چاپ خبر

برداشتی شخصی از ترانه‌های ابراهیم منصفی

آلبوم «روزُنِ رفته» منتشر شد

آلبوم موسیقی «روزُنِ رفته» به آهنگسازی و آواز ناصر منتظری از سوی موسسه نغمه حصار منتشر شده است. این آلبوم برداشت شخصی منتظری از ترانه‌های ابراهیم منصفی است.

آلبوم «روزُنِ رفته» منتشر شد

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، ناصر منتظری در این آلبوم علاوه بر آواز، کار آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی سازهای گیتار و لاعود را نیز انجام داده است.

ناصر منتظری در یادداشتی که برای این آلبوم منتشر کرده، نوشته است: «این آلبوم برداشت شخصی من از ترانه‌های زنده‌یاد ابراهیم منصفی ترانه‌سرای بی‌همتا و خنیاگر بزرگ جنوب می‌باشد. او در عمر کوتاه و پربار خود زیباترین ترانه‌ها را در وصف دوستی، عشق و محبت آفرید که تا همیشه در ناخودآگاه جمعی مردمان جنوب باقی خواهند ماند. توجه او به مفاهیم اساسی زندگی مانند عشق، تنهایی، مرگ و ... از بارزترین شاخصه‌های اشعار و ترانه‌های او می‌باشند.

قطعاتی که برای این آلبوم در نظر گرفته شده است از ترانه‌هایی می‌باشند که رامی بدان‌ها نپرداخته و یا مجال پرداختن و اجرای آن‌ها را پیدا نکرد و تا کنون به نوعی مهجور مانده است. تمام تلاشم بر این بود که در انتخاب موسیقی و تنظیم بیان صحیح ترانه، تنوع و رنگ‌آمیزی قطعات دقت لازم صورت پذیرد.»

دربند تو، راز دل، مُردنِ مَردُنه، سرنوشت، فریاد، مبتلا، وا کَس چه و عزل سُلیِمُن عناوین هشت قطعه این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، آلبوم موسیقی روزن رفته به آهنگسازی و آواز ناصر منتظری از سوی موسسه نغمه حصار منتشر شده است.

روزُنِ رفته, آلبوم روزُنِ رفته, ناصر منتطری, ابراهیم منصفی
آمار بازدید : 1,382
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500