ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 15 اسفند 1393 - ساعت 19:21:01
چاپ خبر

وحید تاج: گرایش خوانندگان به موسیقی اصیل ایرانی کمتر شده است

​وحید تاج معتقد است گرایش خوانندگان به موسیقی اصیل ایرانی کمتر شده است که باید علت را در بخش شنیداری و فرهنگ مردم بررسی کرد.

وحید تاج: گرایش خوانندگان به موسیقی اصیل ایرانی کمتر شده است

وحید تاج خواننده در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: متاسفانه گرایش خوانندگان به موسیقی اصیل ایرانی کمتر شده است که باید علت را در بخش شنیداری و فرهنگ مردم بررسی کنیم. متاسفانه جوانان آنچه را که می شنوند بیان می کنند و این کار خوانندگی نیست.

این خواننده در ادامه بیان کرد: رادیو و تلویزیون باید موسیقی های ناب و درجه یک مانند موسیقی گلها را ارائه دهند تا مردم بیشتر با این موسیقی آشنا شوند. مردم باید با آواز آشتی کنند.

تاج خاطرنشان کرد: زمانی که گوش مخاطبان آواز خوب نشنود به موسیقی های دیگر از جمله موسیقی پیش پا افتاده عادت می کند در نتیجه مخاطبان دیگر نمی توانند آواز بشنوند. متاسفانه صدا‌و‌سیما فقط تصنیف پخش می کند در نتیجه آوازه‌خوان‌ها به سمت موسیقی‌های دیگر می‌روند.

وحید تاج در ادامه تاکید کرد: همچنین خیلی از انتشاراتی‌ها دوست دارند خواننده‌ها آلبوم هایی منتشر کنند که فقط در آلبوم تصنیف خوانده شود زیرا فکر می کنند که فروش تصنیف بیشتر است در نتیجه این موضوع سبب شده است تصنیف‌خوانی زیاد شود.

این خواننده افزود: اگر این روند ادامه یابد آواز کم‌کم نابود می شود. متاسفانه موسیقی‌های نامناسب جایگزین موسیقی‌های اصیل شده است. زمانی که ما از موسیقی غیر اصیل صحبت می‌کنیم همه فکر می‌کنند منظور ما موسیقی پاپ است در صورتیکه منظور ما موسیقی های وارداتی است و بهتر است بگوییم موسیقی های وارداتی جایگزین موسیقی اصیل ما شده است. وحید تاج در پایان گفت: این اقدام باعث دور شدن نسل جوان از موسیقی ایرانی شده است در نتیجه با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی باید گوش مخاطبان را به شنیدن موسیقی ایرانی عادت دهیم.

وحید تاج, موسیقی اصیل
آمار بازدید : 1,423
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500