ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 15 اسفند 1393 - ساعت 19:21:01
چاپ خبر

رکورد 44 اجرا در 30 شب برای این خواننده

محمد علیزاده: برای ترانه‌ها و ملودی‌های آلبوم جدیدم زمان زیادی را صرف کرده‌ام

شهر تهران ، شامگاه یازدهم اسفندماه، مقصد پایانی تور کنسرت های زمستانی «محمد علیزاده» بود. او که به گفته خودش طی سی شب گذشته، 44 سانس کنسرت در نقاط مختلف ایران داشته پس از این برنامه به استقبال آلبوم جدیدش رفت. آلبومی که هنوز اسم و جزئیات دقیق آن مشخص نشده اما علیزاده در دو کنسرت اخیرش توضیحات کوتاهی درباره آن عنوان کرد.

محمد علیزاده: برای ترانه‌ها و ملودی‌های آلبوم جدیدم زمان زیادی را صرف کرده‌ام


با توجه به این موضوع باید منتظر اتفاقات جدید برای محمد علیزاده در سال جدید باشیم و ببینیم که چه ارمغانی برای دوستدارانش خواهد داشت.

*
قطعاتبرگرد، هواتو کردم، تو جون منی تو، زخم، جز تو، فکرشم نکن، میشه نگام کنی؟، بی حوصله، شهر باران، تورو میخواستم، اشتباه، دلت با منه، این اولین باره و خیلی خوشحالم.

*
سه قطعه ای که بیشتر با همخوانی مردم رو به رو شدجز تو، برگرد، دلت با منه

*اسامی نوازندگانعظیم روحانی (گیتار آکوستیک)، علی شهبازی (گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، محمد شعبانی (پرکاشن)، اشکان موسوی (ویولن)، بهمن میرزازاده (بوزوکی)، سعید عباسی (کیبورد)، ایمان ذاکری (درامز)، اشکان صدیق آذر (سمپلر) و امیرحسین اویسی (کیبورد و پیانو). 

*
تفاوت ها نسبت به کنسرت گذشته این خواننده:
- برخی از قطعاتی که در جشنواره موسیقی فجر اجرا نشده بود در این برنامه شنیده شد.
-
تغییراتی در چیدمان قطعات لحاظ شده بود.
-
در ابتدای برنامه ویدئویی پخش شد که در آن محمد علیزاده رو به دوربین و خطاب به حاضرین در سالن صحبت می کرد. از جمله مهم ترین صحبت های او در این بخش می توان به تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت در سال جدید اشاره کرد. او همچنین گفت از کسانی که موفق به تهیه بلیت نشدند عذرخواهی می کنم. چون امکان تمدید این برنامه را نداشتیم.

*
مهم ترین صحبت هایی که روی استیج توسط خواننده مطرح شد:
- او برای معرفی قطعه جز تو گفت:«من به این قطعه مدیونم و روزگارم را عوض کرده است. این آهنگ کاری کرد که حال نفس کشیدن و زندگی ام با تمام سختی هایش کیف می دهد
-
آرزو می کنم آدم ها همدیگر را برای خودشان بخواهند و با همدیگر دشمنی نکنند. آرزو می کنم دشمنانم آنقدر بزرگ شوند که دیگر کاری به من نداشته باشند.
-
محمد علیزاده اشاره کوتاهی به آلبوم جدیدش هم داشت و گفت:«برای ترانه ها و ملودی های آلبوم جدیدم زمان زیادی را صرف و کارهای عاشقانه ای برایتان تولید کرده ام. ترانه های این آلبوم هم همگی مثبت هستند. من در ترانه ها گاهی اعتراض می کنم اما نگاه منفی ندارم. کسانی هم که کارهای من را گوش می کنند نگاه منفی ندارند

*
سایر نکات:
- دکتر «توکلی» و دکتر «سام زاده»، پزشکان معالج زنده یاد مرتضی پاشایی، در سالن حضور داشتند که معرفی آنها توسط محمد علیزاده تشویق ویژه و ابراز احساسات حضار را به دنبال داشت. «مرجانه گلچین» و «میلاد ترابی» هم سایر مهمانان ویژه بودند.
-
اجرای بخش هایی از قطعه «عشق من» مورد توجه حاضران قرار گرفت. اثری که به گفته علیزاده برای مرحوم پاشایی تولید کرده و به زودی منتشر خواهد کرد.
-
بین سانس اول و دوم، جمعی از مخاطبان این خواننده جلوی درب خروجی طبقه اول سالن میلاد برای گرفتن عکس یادگاری ایستاده بودند. با هماهنگی عوامل شرکت «ایران گام» و «نغمه سرای روژین» و تایید مسئولان سالن، این افراد در جمع های پنج یا شش نفره  به پشت صحنه اجرا منتقل می شدند. محمد علیزاده هم از آنها استقبال می کرد و پس از صحبت های کوتاهی با هرکدام، یک عکس را به یادگار به ثبت می رساندند.
-
این کنسرت به همت شرکت «ایران گام» به مدیریت «صدرالدین حسین خانی» برگزار شد.  

محمد علیزاده, گزارش کنسرت,
آمار بازدید : 1,406
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500