ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 17 اسفند 1393 - ساعت 10:35:58
چاپ خبر

ارکستر نوای صلح سال آینده به صحنه می رود

ارکستر نوای صلح به رهبری مهدی وجدانی اواسط سال آینده در تهران به اجرای برنامه می پردازد.

ارکستر نوای صلح سال آینده به صحنه می رود

مهدی وجدانی، رهبر ارکستر نوای صلح در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: ارکستر نوای صلح اواسط سال آینده در تهران و در دو سانس به صحنه می‌رود که تمرین‌های گروه به زودی آغاز می‌شود.

وجدانی در ادامه بیان کرد: در این کنسرت به همراه ارکستر سنتی شامل سنتور، قانون، کمانچه، تار و سه‌تار و ارکستر کامل زهی، سازهای بادی و گروه کوبه‌ای به رهبری احسان تارخ به اجرای برنامه می‌پردازیم.

مهدی وجدانی خاطرنشان کرد: همچنین قرار است در این کنسرت آثار ماندگار موسیقی ایران را به همراه اعضای گروه اجرا کنیم. بخشی از این کنسرت به اجرای موسیقی فیلم مانند "کیف انگلیسی"، "هزار دستان"، "روزی روزگاری" و.... اختصاص دارد.

رهبر ارکستر نوای صلح تاکید کرد: همچنین هدف ما از برگزاری این کنسرت این است که قطعات خاطره‌انگیز موسیقی ایران را برای مخاطبان اجرا کنیم که امیدوارم این کنسرت مورد قبول هنردوستان و مخاطبان قرار گیرد. ارکستر نوای صلح در سال 1386 پایه‌گذاری گردید و نخستین اجرای خود را در "خانه هنرمندان ایران" به روی صحنه برد. سپس با ساختاری ارکسترال در سال 1388 با همراهی گروه کر در تالار رودکی به روی صحنه رفت و تاکنون نیز اجراهای موفقی در تالار وحدت، تالار اندیشه، تالار سوره، تماشاخانه سنگلج و مجموعه تئاتر شهر داشته است. در کنار نوازندگان سازهای کلاسیک ارکستر نوای صلح، نوازندگان سازهای سنتی نیز با این ارکستر همکاری دارند که به فراخور اجرا به صحنه می روند.

ارکستر نوای صلح, مهدی وجدانی
آمار بازدید : 958
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500