ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 17 اسفند 1393 - ساعت 21:19:24
چاپ خبر

با حضور چهره های نام آشنای موسیقی

نخستین آلبوم رسمی «علی عبدالمالکی» منتشر می‌شود

مدیر برنامه‌های «علی عبدالمالکی» از انتشار قریب الوقع نخستین آلبوم رسمی این خواننده خبر داد.

نخستین آلبوم رسمی «علی عبدالمالکی» منتشر می‌شود

به گزارش «موسیقی ما»، سامی آهنگری، با تائید خبر انتشار نخستین آلبوم این خواننده، از حضور چهره های سرشناس موسیقی پاپ در این اثر خبر داد.

آهنگری در این باره به «موسیقی ما» گفت: ‌«مجوزهای شعر و موسیقی این آلبوم گرفته شده و تمام برنامه ریزی ما برای انتشار آلبوم در سال 93 است که اگر امضای مجوز نهایی نیز با مساعدت مسئولان محترم موسیقی کشور صادر شود، سریعا برای انتشار این آلبوم تا اواخر امسال اقدام خواهیم کرد.»

مدیربرنامه های عبدالمالکی در پاسخ به خبرنگار «موسیقی ما» درباره جزئیات بیشتر نخستین آلبوم این خواننده گفت:‌ «15 قطعه جدید برای این آلبوم در نظر گرفته شده است. من با قاطعیت به شما می گویم که این آلبوم قطعا «آلبوم هیت» سال خواهد بود. مرحوم «مرتضی پاشایی» یک ملودی عالی برای علی ساخته و بقیه ملودی ها را خود علی عبدالمالکی آهنگسازی کرده است. در بخش تنظیم آثار چهره هایی چون مهران عباسی، امیر فتحی، معین راهبر، امیر بهادر دهقان، پازل بند، مجید اصلاحی و ... برای این آلبوم در نظر گرفته شده اند و ترانه سرایانی مثل مهرزاد امیرخانی، علیرضا مرتضی قلی، زهرا عاملی، نرگس جعفری و... ترانه های این آلبوم را سروده اند.»

مدیربرنامه های عبدالمالکی همچنین از ساخت تیزرهایی برای این آلبوم خبر داد و گفت: «تیزر و پوستر این آلبوم به زودی به صورت اختصاصی در اختیار «موسیقی ما» قرار خواهد گرفت تا در اختیار دوستداران این هنرمند قرار بگیرد. علی در همه این سالها بدون حتی یک آلبوم رسمی بیشترین کنسرت را در تهران و شهرستان روی صحنه برد که از این لحاظ یک رکورد به حساب می آید. امیدوارم بعد از انتشار آلبوم، همین رویه ادامه پیدا کند و قطعا به نظر من اتفاق های خوبی برای این آلبوم و علی عبدالمالکی رخ خواهد داد و گذر زمان می تواند ادعاهای من را ثابت کند.»

تیزر و اطلاعات دقیق‌تر این آلبوم بعد از اخذ مجوز نهایی انتشار از طریق «موسیقی ما» در اختیار دوستداران این خواننده قرار خواهد گرفت.

علی عبدالمالکی, آلبوم رسمی, نخستین آلبوم رسمی علی عبدالمالکی
آمار بازدید : 1,260
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500