ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 24 اسفند 1393 - ساعت 23:35:25
چاپ خبر

«عشق پنهونی» محمدرضا هدایتی در سال 94 شنیده خواهد شد

چهره آرام و بی حاشیه سینما و تلویزیون و موسیقی ایران چند وقتی است که روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد. از یک سو جلوی دوربین پروژه های سینمایی است و در تمرین های پیش تولید مجموعه «کلاه قرمزی» شرکت می کند. از سوی دیگر هم مراحل پایانی سومین آلبوم رسمی خود را دنبال می کند. قرار بود که پس از اولین کنسرت رسمی «محمدرضا هدایتی» که در مرداد 93 برگزار شد، شاهد انتشار آلبومش هم باشیم. اما چنین اتفاقی رخ نداد و او درباره این مجموعه فقط سکوت کرد. همین مساله باعث شد تا به سراغ محمدرضا هدایتی برویم و ببینیم که چرا آلبوم این بازیگر و خواننده در بازار توزیع نشد؟ این گفتگو را تا پایان بخوانید:

«عشق پنهونی» محمدرضا هدایتی در سال 94 شنیده خواهد شد

 

  • *از آلبوم جدید چه خبر؟ آیا تا پایان اسفند منتشر می شود؟

خیر. این آلبوم قطعا تا پایان سال جاری در بازار منتشر نمی شود و هنوز مسیر تولید آن در جریان است. به امید خدا در سال 94 این اثر را به مخاطبان ارائه خواهیم کرد.
 

  • *پیش از این قول اواخر تابستان یا پاییز را برای انتشار آلبوم داده بودید. دلیل این تاخیر چیست؟

برخی از تنظیم های قطعاتی که تولید کرده بودیم تغییر کرد. طی همفکری که با «رشید رفیعی» داشتیم تصمیم بر این شد که روی تنظیم چند قطعه بیشتر تمرکز کنیم تا آثار بهتری در خروجی کار قرار گیرند. سازبندی چند اثر هم تغییر پیدا کرد و تصمیم گرفتیم که از سازهای زنده بیشتری استفاده کنیم. پنج یا شش اثر از مجموعه فوق را در کنسرت تابستان 93 اجرا کردیم  و واکنش های مخاطبان و منتقدان را مورد ارزیابی قرار دادیم و به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم.
 

  • * تنظیم کدام قطعات تغییر کرد؟

به عنوان مثال تنظیم قطعه «دلم بی قراره» به شکل متفاوتی ارائه خواهد شد. به دلیل اینکه نظرات مثبت روی تنظیم کنسرتی آن کار بیشتر بود،تنظیم آلبوم را کمی تغییر می دهیم. اما از «بریم زیربارون» یا «عشق پنهونی» استقبال بسیار خوبی به عمل آمد که به ترکیب آنها دست نمی زنیم. استقبال از قطعه عشق پنهونی که نام آلبوم هم هست، به حدی بود که مردم پس از کنسرت تقاضا داشتند متن شعر آن را منتشر کنم. البته آن کنسرت فقط برای 2100 نفر بود و مخاطب آلبوم ها و آثار موسیقی یک طیف چند میلیونی هستند. باید ببینیم که نظرات مردم چگونه خواهد بود. آلبوم من قرار است که همزمان با آلبوم «پژمان جمشیدی» به بازار عرضه شود.
 

  • *یعنی هر دو اثر در یک پکیج هستند؟

خیر اما با فاصله کوتاهی از یکدیگر در بازار توزیع می شوند.
 

  • * تاریخ دقیق انتشار مشخص شده است؟

این روزها به همراه «علی اوجی» در پروژه جدید «مهران مدیری» حضور داریم و از او پیگیر کارها هستم. با این وجود هنوز هیچ چیز مشخص نیست و نمی توانم زمان دقیقی را اعلام کنم. تمام تلاش من و سایر دوستان این است که در اسرع وقت آلبوم را منتشر کنیم ولی می خواهیم که اثری با بالاترین سطح کیفی به مخاطبان ارائه شود.
 

  • *برای کنسرت ها چطور؟ قراردادی به ثبت رسانده اید؟

صحبت های ضمنی انجام شده و به دلیل اینکه قطعی نیست نمی توانم جزئیاتی را عنوان کنم. قرار هم بود که در فروردین ماه چند اجرا در شهرستانها داشته باشم که به دلیل تداخل با ایام فاطمیه به زمان دیگری موکول شد.
 

  • *چندی پیش تک قطعه روزای دلتنگی را منتشر کردید. نظرات در مورد آن اثر چگونه بود و آیا تک قطعه دیگری ارائه خواهید کرد؟

روزای دلتنگی با ترانه «المیرا بهشتی» و موسیقی «حسین سالاری مقدم» تولید شد که بازخوردهای مثبتی را بابت آن دریافت کردم. پس از آن هم به دلیل پیگیری کارهای آلبوم و مشغله بازیگری، تک قطعه دیگری نداشتم. اما به مناسبت عید نوروز قطعه ای را با همراهی «پژمان جمشیدی» منتشر خواهیم کرد. همچنین امسال در قطعه ای که برای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه سیما با اجرای «احسان علیخانی» ساخته شده حضور دارم.
 

  • * کمی در مورد این قطعه توضیح می دهید؟

این اثر با صدای چند خواننده مختلف و به گویش قومیت های مختلف ساخته شده است. قرار است که من هم ترانه زابلی را روی این کار بخوانم و در ویدئو آن هم حضور خواهم داشت. پیشنهاد این کار هم از سوی آقای علیخانی ارائه شد و من هم از آن استقبال کردم.
 

  • * عوامل تولید آن قطعه ای که با پژمان جمشیدی منتشر خواهید کرد چه کسانی هستند؟

یک مورد توسط آقای جمشیدی پیشنهاد شد که ترانه آن توسط خانم «زهرا عاملی» سروده شده و هنوز ملودی آن را برای من ارسال نکرده اند. من و رشید رفیعی هم قطعه ای را ساختیم و برای پژمان جمشیدی ارسال کردیم و مورد پسند او قرار گرفت. رشید این کار را تنظیم خواهد کرد و پس از آن تصمیم گیری خواهیم کرد. به هرحال این اثر قطعا قبل از ایام نوروز به مخاطبان ارائه می شود.
 

  • *برای این کار به فکر ضبط کلیپ هم هستید؟

خیر. به دلیل اینکه من همزمان مشغول پروژه کلاه قرمزی و آقای مدیری هستم و فرصت نخواهیم داشت.
 

  • بنیامین بهادری» در برنامه شب یلدا شبکه سوم سیما اعلام کرد که سال گذشته عوامل تولید مجموعه کلاه قرمزی به او پیشنهاد داده اند تا به همراه دخترش در این برنامه شرکت کند. اما او به دلایل مشکلاتش این پیشنهاد را نپذیرفته است. آیا بنیامین و بارانا در کلاه قرمزی 94 حضور دارند؟

من در جریان حضور مهمان ها نیستم اما خوشحال می شوم که بنیامین بهادری در برنامه کلاه قرمزی شرکت کند. امسال هم قطعا مهمانان ویژه خواهیم داشت و متاسفانه اطلاع ندارم که با کدام یک از عزیزان صحبت شده یا صحبت خواهد شد. زیرا این روزها خیلی وقت نمی کنم به صورت مستمر سر تمرین های کلاه قرمزی حضور پیدا کنم. در این باره اظهار نظر قطعی نمی توانم داشته باشم.

محمدرضا هدایتی, عشق پنهونی
آمار بازدید : 1,330
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500