ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 - ساعت 10:21:24
چاپ خبر

با حضور کیوان ساکت و سالار عقیلی

شبی با موسیقی ایرانی در قطر برگزار شد

برنامه «شبی با موسیقی ایرانی» با اجرای کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی، به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در کشور قطر برگزار شد.

شبی با موسیقی ایرانی در قطر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب موسیقی سنتی ایرانی به همت این سازمان و با همکاری شهرک فرهنگی کتارای شهر دوحه، در محل اپرای این شهرک فرهنگی اجرا شد.

در مراسم افتتاحیه این مراسم برخی از شخصیت‌های رسمی و فرهنگی کشور قطر از جمله مرزوق بشیر و حسن رشید، از مسئولان وزارت فرهنگ قطر و همچنین جمعی از سفرای کشورهای عربی و اسلامی و آسیای میانه و برخی کشورهای اروپایی از جمله سوییس، آلمان و اتریش، حضور داشتند، محمد جواد آسایش زارچی، سفیر ایران در قطر در سخنانی با اشاره به فرهنگ و هنر غنی ایران، از هنر به عنوان عاملی برای نزدیکی ملل نام برد.


با حضور سالار عقیلی و سایر اعضای گروه موسیقی به سرپرستی کیوان ساکت، نوازنده سه تار و گروه موسیقی شامل علی‌اکبر خادم‌شیخ، نوازنده تنبک، جواد طیرانی‌بطحایی، نوازنده سنتور، وحید سلیمانی‌نژاد، نوازنده کمانچه، سوشیانت عازمی‌خواه، نوازنده پیانو و مهدی غلامی، نوازنده دف، برنامه اجرای موسیقی آغاز شد. در ابتدا کیوان ساکت با همراهی پیانیست به اجرای چند قطعه کلاسیک پرداخت و پس از آن سالار عقیلی با همراهی سایر اعضای گروه به اجرای برنامه پرداخت.

استقبال از اجرای شب موسیقی سنتی ایرانی به حدی بود که سالن 600 نفره اپرای کتارا، نیم ساعت مانده به شروع رسمی مراسم مملو از جمعیت بود و تعدادی از میهمانان نتوانستند در مراسم حضور یابند.


نمایش تصاویر جاذبه‌های توریستی و نمادهای فرهنگی و هنری کشورمان در نمایش‌گری بزرگ از دیگر نکات قابل توجه این مراسم بود که همزمان با اجرای گروه موسیقی، پخش این تصاویر بر جذابیت مراسم افزوده بود.

در پایان این برنامه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، سفیر ایران به همراه سفیر تاجیکستان در قطر و جمعی از میهمانان، با حضور در محل استقرار گروه موسیقی، از هنرنمایی آنان تقدیر کردند.

شبی با موسیقی ایرانی, قطر, سالار عقیلی, کیوان ساکت
آمار بازدید : 1,172
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500