ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 29 اسفند 1393 - ساعت 00:25:32
چاپ خبر

حمید حامی: واقعا از اینکه بگویم خواننده‌ام، خجالت می‌کشم!

یک فایل ویدئویی مربوط به کنسرت «حمید حامی» در روزهای گذشته به شدت در شبکه‌های اجتماعی سر و صدا به پا کرده و بازنشر آن از سوی رسانه‌های مختلف در فضای مجازی باعث شده این ویدئو به یکی از بحث‌های داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود.

حمید حامی: واقعا از اینکه بگویم خواننده‌ام، خجالت می‌کشم!

حامی در این ویدئو دقایقی طولانی را اشک می‌ریزد و مردم حاضر در سالن به صورت ایستاده به جای او قطعه «شب‌ها که بغض می‌کنی» را می‌خوانند.

خبرنگار «موسیقی ما» در آخرین روز سال ۹۳ سراغ این خواننده رفته تا درباره این ویدئو و جنجالی که در شبکه‌های اجتماعی پس از انتشار آن به راه افتاده، گپ بزند.

حامی در ابتدای صحبت‌هایش در این باره به «موسیقی ما» می‌گوید: «کنسرت مانی رهنما بود و بدون هماهنگی از من دعوت شد روی صحنه بیایم. سه سال بود روی صحنه نرفته بودم و احساس عجیبی داشتم. مردم حاضر در سالن دقایق طولانی را به صورت ایستاده برای من دست زدند و با صدای بلند به جای من خواندند. این همه انرژی خوب دیگر باعث شد از خود بی‌خود بشوم.»

این خواننده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در سال ۹۴ شاهد بازگشت او به صحنه اجرای زنده خواهیم بود یا خیر نیز گفت: «در گفتگوهای قبلی‌ای که با شما داشتم هم این موضوع را گفتم که دلیل دوری من از صحنه اجرای زنده فقط بیماری و آماده نبودن من نیست. گذشته از مشکلات روحی که در این سال‌ها سراغم آمده، برخی مشکلات حقوقی و قضایی من که متاسفانه امسال به نتیجه درستی نرسید، باعث شده من واقعا انگیزه‌ام را از دست بدهم. آلبوم «یک لحظه عاشق شو» را منتشر کردم ولی باز هم مشکلات و بحران انتشار آثار موسیقی سراغ من آمد و باعث شد آن آلبوم طوری که باید توزیع و منتشر شود، نشود. برخی اتفاقات ناخوشایند هم در کلیت موسیقی کشور در جریان است و همه این‌ها باعث شده منِ «حمید حامی» از موسیقی دلزده و فراری شوم.»

حامی در توضیح «اتفاقات ناخوشایند در کلیت موسیقی کشور» نیز معتقد است: «با وجود عده‌ای در فضای موسیقی کشور که هدف و نیتشان اصلا هنر و موسیقی نیست من واقعا از اینکه بگویم خواننده‌ام، خجالت می‌کشم! از اینکه عنوان شود آنهاهم خواننده مردمی‌اند و من هم در همین قشر در حال فعالیت هستم، واقعا حس بدی دارم. من دیگر ۳۸ ساله شده‌ام و آن انرژی سابق را برای مبارزه با شرایط نابرابر و ناعدالتی را ندارم. بعد از ۱۶ سال ناامید شده‌ام و خیلی سخت است در این سن فکر و ذکرم این باشد که چرا بعد از این همه سال به آن نتیجه ای که می‌خواستم، نرسیده‌ام.»

خواننده آلبوم «فقط نگاه می‌کنم» در انتهای صحبت‌هایش نیز گفت: «امیدوارم در سال جدید این ناعدالتی‌ها از بین برود و همه هنرمندان در شرایط مساوی به فعالیت‌های کاری شان ادامه دهند.»

حامی, حمید حامی, ویدیو, تالار وحدت
آمار بازدید : 1,952
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500