ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 3 فروردین 1394 - ساعت 19:40:48
چاپ خبر

معاون وزیر: برنامه های موسیقی اقوام ایرانی از هفتم فروردین استارت می خورد

معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برنامه های موسیقی نواحی و اقوام مختلف کشور هفتم فروردین ماه در تمام مراکز استان ها آغاز می شود.

معاون وزیر: برنامه های موسیقی اقوام ایرانی از هفتم فروردین استارت می خورد

علی مرادخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه ها ترویج و نهادینه کردن موسیقی سنتی درنواحی مختلف کشور است، اظهارداشت: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری پس از پایان ایام فاطمیه برگزار می شود.

وی به تقارن نوروز امسال با ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: با توجه به جایگاه والای حضرت فاطمه (س) و حفظ حرمت ایام فاطمیه بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری در استان های سراسر کشور به هفته دوم نوروز موکول شده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: با شروع برنامه های نوروزی، برنامه های تئاتر و هنرهای تجسمی نیز از هفتم فرودین در موزه هنرهای معاصر و تئاتر شهر پایتخت اجرا می شود.

مرادخانی اظهارداشت: برنامه های نوروزی جشنواره های موسیقی، تاتر و هنرهای تجسمی نیز از هفتم تا 15 فرودین ماه در مراکز استان ها ادامه خواهد داشت.

وی توجه و حمایت از هنرمندان و پیشکسوتان را یکی از مهمترین برنامه های این وزارتخانه در سال جاری اعلام کرد و گفت: بودجه قابل توجهی را برای حمایت این قشر از هنرمندان در نظر گرفته ایم.

علی مرادخانی, معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, برنامه های موسیقی اقوام ایرانی
آمار بازدید : 1,133
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500