ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 5 فروردین 1394 - ساعت 17:38:28
چاپ خبر

«مثل مجسمه» مهدی یراحی بهار ۹۴ منتشر می‌شود

«مهدی یراحی» عنوان «مثل مجسمه» را برای آلبوم جدیدش برگزیده است.

«مثل مجسمه» مهدی یراحی بهار ۹۴ منتشر می‌شود

آلبومی که قرار بود تا پایان زمستان 93 به بازار عرضه شود اما این تاریخ به بهار 94، و احتمال زیاد اردیبهشت ماه، موکول شد. این خواننده طی ماه های اخیر بابت آلبوم و فعالیت های آینده اش رویه سکوت را در پیش گرفت. فقط چند عکس از روند تولید اثر جدیدش را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت. او حتی در برنامه های تحویل سال تلویزیون هم حضور پیدا نکرد تا شایعات پیرامون این اثر قوت بگیرد.

اما دوازده قطعه برای آلبوم مثل مجسمه قطعی شده که همگی کارهای جدید هستند و تا کنون شنیده نشده اند. مهدی یراحی، «امیرعلی بهادری»، «معین راهبر»، «آرش فتحی» و «رستاک حلاج» آهنگسازان این مجموعه هستند. «هومن نامداری»، «کوشان حداد»، «آرون حسینی»، «معین راهبر» و «سعید زمانی» هم وظیفه تنظیم قطعات را بر عهده داشته اند.

از سوی دیگر پیگیری ها برای اطلاع از اسامی ترانه سراهای این مجموعه نتیجه ای نداشت ولی شنیده ها حکایت از آن دارد که همکاری «روزبه بمانی» و «مونا برزویی» با مهدی یراحی قطعی است. به گفته عوامل اصلى اين مجموعه،  يكى ديگر از تفاوت هاى مثل مجسمه با آلبوم هاى قبلی یراحی كاهش سن مخاطب است. اما اين موزيسين در عين  حفظ چارچوبهاى فكرى خود، مخاطب را با فرمى تقريبا مشخص و سبكى يكدست تر روبرو مى سازد و به عبارت دیگر او در اين آلبوم سعى داشته  به نوعى ثبات در استايل موسيقى اش دست يابد.

مهدی یراحی پس از انتشار دو آلبوم «منو رها کن» و امپراطور، تور کنسرت های خود از تابستان 92 آغاز کرد و آخرین حضورش روی استیج تهران به اردیبهشت سال گذشته باز می گردد. او در ادامه فقط چند اجرا در شهرهای مختلف از جمله زادگاهش، اهواز، داشت و بیشتر زمان خود را برای پیگیری روند تولید آلبوم جدیدش صرف کرد.

مهدی یراحی, مثل مجسمه, آلبوم مثل مجسمه, آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی,
آمار بازدید : 1,368
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500