ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 11 فروردین 1394 - ساعت 15:53:33
چاپ خبر

«سیروس سلیمی» با «صدای بی صدا» به عرصه موسیقی بازگشت

آلبوم «صدای بی صدا» با صدای «سیروس سلیمی» منتشر شد تا خواننده اولین ترانه فیلم پس از انقلاب، پس از مدت‌ها به عرصه بازگردد.

«سیروس سلیمی» با «صدای بی صدا» به عرصه موسیقی بازگشت

این آلبوم حاوی هشت قطعه در فضاهای پاپ-راک و پاپ-کلاسیک است که یکی از آنها، بازخوانی یکی از مشهورترین ترانه های فرانک سیناترا و پل آنکا به نام My Way  است. آهنگساز و تنظیم‌کننده قطعات این آلبوم «پیمان براری» است و ترانه‌هایی از نسترن زندی، فرشید سنگ‌تراش، سیروس سلیمی و پل آنکا به موسیقی در آمده‌اند. 
در بسته‌بندی این آلبوم که در دو نوع متفاوت عرضه شده، دست‌خطی از «مسعود کیمیایی» فیلمساز شهیر سینمای ایران نقش بسته که به سیروس سلیمی تقدیم شده است. کیمیایی در این یادداشت چنین نگاشته است: «در فیلم «تجارت»، سیروس سلیمی ترانه فیلم را خوب خواند و رفت. حالا باز خوب‌تر آمده است. یکی از همان استوارهاست که بیراه نرود، دچار بازار بد اندیشه‌های متدوال نشود، سربلند خواهد بود که سربلندی فیلم «تجارت» و من است. سیروس درس خوانده، نقاش و فهمیده است. آینده‌اش را موفق آرزو دارم».
 در این مجموعه بسیاری از چهره‌های صاحب‌نام موسیقی هنرنمایی کرده‌اند که از آن جمله می‌توان زنده یاد «آندره آرزومانیان» را نام برد که پیانوی قطعه «غمِ وحشی» در آخرین روزهای فعالیتِ این نوازنده‌ی فقید و چیره‌دست ضبط و به این مجموعه اضافه شده است.

سیروس سلیمی, صدای بی صدا, آلبوم صدای بی صدا
آمار بازدید : 1,240
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500