ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 11 فروردین 1394 - ساعت 17:00:55
چاپ خبر

شهرام شکوهی بهاری شد / انتشار سومین آلبوم رسمی در سال جدید

خواننده و آهنگساز کشورمان این روزها مشغول تولید سومین آلبوم خود است.

شهرام شکوهی بهاری شد / انتشار سومین آلبوم رسمی در سال جدید

شهرام شکوهی از انتشار جدیدترین قطعات خود در قالب یک آلبوم موسیقی خبر داد و در‌این‌باره گفت: جدیدترین قطعات ساخته و اجرا شده توسط من در قالب یک آلبوم جدید موسیقی منتشر و در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی قرار خواهد گرفت.

شکوهی که تاکنون دو آلبوم به صورت رسمی روانه بازارموسیقی کشور کرده است، افزود: هم‌اکنون مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود هستم و قصد دارم هرچه سریع تر سومین آلبوم خود را به دست مخاطبان خود برسانم. این آلبوم دارای 10 قطعه موسیقی است و تا این لحظه مشخص نشده که کدام یک از هنرمندان عرصه موسیقی در کنار من دراین آلبوم همکاری خواهند داشت، اما آنچه مسلم است این است که هنرمندانی نظیر امیرحسین کاشانیان، میلاد ترابی و امیرحسین کاشانیان همکاران ثابت من هستند که در بخش آهنگسازی و تنظیم همکاری می کنند. در بخش ترانه نیز علی بحرینی، محمد کاظمی، امین بامشاد و مهلا سلیمانی به احتمال زیاد در البوم جدیدم حضور دارند.

وی در پاسخ به اینکه این آلبوم هم اکنون در چه مرحله‌ای از تولید به سر می برد و چه تاریخی برای انتشار آن در نظر گرفته شده است، گفت: ترانه‌های این آلبوم در حال اخذ مجوز است و پس از اتمام آن سایر مجوز ها که دریافت شود قطعا البوم را به صورت رسمی منتشر خواهیم کرد.

شهرام شکوهی, آلبوم, آلبوم سوم
آمار بازدید : 1,332
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500