ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 11 فروردین 1394 - ساعت 23:54:41
چاپ خبر

«بنیامین ۹۴، انفجاریه که جهانیه!»

بنیامین بهادری خواننده پر طرفدار موسیقی پاپ در سال جاری آلبوم جدید خود را منتشر خواهد کرد.

«بنیامین ۹۴، انفجاریه که جهانیه!»

سلیم احمدی مدیر برنامه این خواننده با انتشار متنی با مضمون «آلبوم ۹۴، انفجاریه که جهانیه» خبر انتشار این آلبوم را در سال حدید منتشر کرد. 
بیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ که از سال ۸۵ به طور رسمی وارد عرصه رسمی موسیقی شد تا کنون ۳آلبوم را منتشر کرده است. آلبوم اول این خواننده با نام ۸۵ در سال ۸۵ منتشر شد که قطعه معروف «خاطره ها» (دنیا دیگه مثه تو نداره) به صورت مگاهیت در سراسر ایران شنیده شد، دومین آلبوم این خواننده نیز با نام ۸۸ در همان سال ۸۸ منتشر شد که شامل ۱۷ قطعه بود، پس از آن در زمستان سال ۹۲ بود که این خواننده در اثر سانحه رانندگی همسر خود بانو «نسیم حشمتی» را از دست داد و در انتهای همان سال آلبوم ۹۳ را پس از ۵ سال دوری از موسیقی ایران منتشر کرد.
حال با در نظر گرفتن فواصل ۳ و ۵ ساله در انتشار آلبوم های این خواننده، انتشار آلبوم جدید پس از گذشت ۱سال از آخرین آلبوم این خواننده اندکی جای تامل دارد که البته می تواند نوید خوبی به هواداران این خواننده باشد تا بتوانند آلبوم جدید خواننده محبوبشان را در فاصله ای کمتر از ۳ یا ۵ سال گوش کنند.
همچنین پیش بینی می شود در آلبوم جدید نیز تمامی ترانه ها بر عهده «فرید احمدی» باشد و «بنیامین بهادری» آهنگسازی آن را انجام دهد، پس از فوت هنرمند فقید «نیما وارسته» پیش بینی می شود «محمد مجرلو» تنظیم قطعات جدیدترین آلبوم بنیامین را برعهده داشته باشد.
ضمنا تور کنسرت های این خواننده نیز از ۱فروردین ماه در جزیره کیش آغاز شده و تا ۸ فروردین در متل قو ادامه خواهد داشت.

 

صفحه اختصاصی بنیامین بهادری در رادیو پدیده

بنیامین, بنیامین بهادری,بنیامین 94,
آمار بازدید : 125,297
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500