ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 11 فروردین 1394 - ساعت 23:54:41
چاپ خبر

مدیرعامل خانه موسیقی: دفتر موسیقی به وعده های خود عمل نکرد/ انتقاد از اعضای بدهکار/ به دغدغه های افراد متدین احترام می گذاریم/ اهل تعامل هستیم

مدیرعامل خانه موسیقی با ارائه یک گزارش مشروح از عملکرد این نهاد صنفی در سال گذشته به بررسی وضعیت دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز پرداخت.

مدیرعامل خانه موسیقی: دفتر موسیقی به وعده های خود عمل نکرد/ انتقاد از اعضای بدهکار/ به دغدغه های افراد متدین احترام می گذاریم/ اهل تعامل هستیم

مدیرعامل خانه موسیقی با ارائه یک گزارش مشروح از عملکرد این نهاد صنفی در سال گذشته به بررسی وضعیت دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز پرداخت.
خانه موسیقی با بیش از ۱۶ هزار عضو در شاخه های گوناگون موسیقی بدون تردید یکی از تاثیرگذارترین نهادهای صنفی غیر دولتی در کشورمان است که از بدو تاسیس خود به عنوان یک مجموعه مستقل هنری تلاش داشته به عنوان مدافع اصلی حقوق اعضای خود ظاهر شود؛ نهادی که اگر چه در مقاطعی انتقادهایی به آن وارد شد و در مقاطعی بهترین عملکرد را از خود نشان داد اما بی شک نقش مهمی در سیاستگذاری های موسیقایی کشور دارد.

اگر بخواهیم در بین نهادهای هنری مرتبط با معاونت هنری وزارت ارشاد و زیرمجموعه های آن از یک نهاد صنفی فعال نام ببریم متوجه این موضوع می شویم که این نهاد موسیقایی و مسوولان آن از همان ابتدای تشکیل نقش مهم تری نسبت به صنوف دیگر زیرمجموعه این معاونت در سیاستگذاری ها داشته اند.

این نهاد صنفی طی چند ساله اخیر که مانند دیگر مجموعه ها موظف به پیگیری کارهای روتین نهادهای صنفی از جمله بیمه، بیمه تکمیلی، مسکن و امثال اینها بوده تلاش کرده کارهای دیگری را نیز در عرصه های کاری و فعالیتی هنرمندان موسیقی انجام دهد، تلاش هایی که اگر چه به زعم تعدادی از کارشناسان در برخی مواقع می توانست از راه دیگری به مرحله اجرایی برسد و نرسید، اما به زعم نگارنده مطلب تلاش هایی است که اگر با هزاران اما و اگر به منصه ظهور برسد انصافا اتفاق خوبی است که می تواند جایگاه خانه موسیقی را به درجات عالی تری رهنمون کند.

به هر ترتیب در سالی که پشت سر گذاشتیم هنر موسیقی چندان در آرامش نبود و هنرمندان موسیقی و البته مدیران دولتی خوب می دانند که این فضای پرچالشی میان دولت و هنرمندان بود که باید در سال جدید با یک آسیب شناسی جدی پیرامون این چالش ها فکر اساسی برای برطرف کردن موانع و البته آرام کردن ماجرا کرد. در این فضا خانه موسیقی هم غیر از فعالیت های همیشگی خود کارهایی را انجام داده که حمیدرضا نوربخش مدیرعامل جوان و البته از بدنه هنرمندان از کارهای انجام شده و نشده خانه موسیقی و البته نحوه ارتباط های این نهاد غیردولتی و با مدیران در سال ۹۳ سخن گفت که بد نیست اهالی موسیقی از نتایج این فعالیت ها آگاهی بیشتری داشته باشند.

مشکل بیمه هنرمندان در سال ۹۴ مرتفع می شود

حمیدرضا نوربخش در بخش اول گفتگوی خود با خبرنگار مهر درباره فعالیت های انجام گرفته خانه موسیقی در سال ۹۳ اینگونه توضیح داد: فعالیت های ما همانطور که می دانید به دو بخش تقسیم می شود که یک بخش آن به پیگیری مسائل صنفی و بخش دیگر هم به فعالیت هایی بازمی گردد که در ارتباط با امور تخصصی حوزه موسیقی است. اگر بخواهم درباره مسائل صنفی گزارشی را ارائه دهم باید به این نکته اشاره کنم متاسفانه در مساله بیمه از حدود یک سال پیش وقفه ای به وجود آمد که خوشبختانه با پایان سال گشایشی شد و مسیری باز شده که مشکل بیمه هنرمندان از سال جدید به صورت کلی مرتفع شود. البته در این بین مسائل روتین صنفی هم مانند سال های گذشته بر طبق وظیفه ای که به عهده ما است انجام می شود و امیدوارم به سهم خود توانسته باشیم در حل این مشکلات قدم هایی برداریم چراکه خانه موسیقی تنها مامن و پناهگاه اهالی موسیقی برای حل مشکلاتشان است و ما وظیفه داریم در حد توان در تسریع حل مشکلات کمک کنیم.

تاکید بر استمرار فعالیت های آموزشی

مدیرعامل خانه موسیقی درباره فعالیت های تخصصی خانه موسیقی نیز بیان کرد: برگزاری مسترکلاس های تخصصی حوزه موسیقی از جمله نوازندگی و اپرا، برپایی جلسات نقد و بررسی مسائل تئوریک موسیقی با حضور هنرمندان صاحب نام موسیقی، برپایی دوره های تخصصی صدابرداری با اعطای گواهینامه معتبر از جمله برنامه های آموزشی ما در خانه موسیقی بوده است. البته ما در سال گذشته تلاش کردیم با تعاملاتی که میان خانه موسیقی و خانه هنرمندان ایران وجود دارد از گروه های بی نام و نشان و البته مستعد موسیقی برای اجرای برنامه در این مجموعه حمایت کنیم که این هنرمندان علاوه بر اجرای موسیقی در خانه هنرمندان از حمایت های تبلیغاتی ما نیز برخوردار شوند. این موضوع در حوزه موسیقی بانوان نیز وجود داشت و ما طی سال گذشته اجراهایی را در فرهنگسرای نیاوران با محوریت موسیقی بانوان برگزار کردیم که فکر می کنم اتفاق خوبی است.

حضور گروه های پاپ در دومین فستیوال موسیقی تهران

وی به برگزاری فستیوال موسیقی تهران در عمارت مسعودیه هم اشاره کرد و گفت: امر بسیار مهمی که ما در سال ۹۳ برای برگزاری آن کارهایی را انجام دادیم فستیوال موسیقی تهران بود که با در نظر گرفتن دوره اول برگزاری آن، بسیار کار موفقی بود. در این فستیوال تصمیم داشتیم علاوه بر حضور گروه های مشهور موسیقی سنتی که دارای مخاطب بیشتری هستند از گروه های پاپ نیز دعوت کنیم اما به دلیل اینکه تعدادی از این هنرمندان با تلاقی اجرای برنامه در مکانی دیگر مواجه بودند بنابراین در دوره اول فقط میزبان گروه «پالت» به عنوان یک گروه تلفیقی بودیم اما طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته فکر می کنم دومین فستیوال موسیقی تهران سال ۹۴ به شکل منسجم تر و فعال تری در عمارت مسعودیه برگزار می شود. البته ما عمارت مسعودیه را به این دلیل انتخاب کردیم که این بنای تاریخی به خودی خود دارای هویتی است که می تواند با پیوند موسیقی اتفاقات خوبی را در عرصه های فرهنگی هنری کشور به وجود آورد. تمام دنیا در قالب شیوه ای رایج از مکان های تاریخی برای برپایی کنسرت ها و یا فستیوال های موسیقی استفاده می کنند. گرچه در سال ۹۳ به دلیل بحث فضای باز عمارت مسعودیه مسائلی مطرح شد اما امیدوارم این مشکلات مرتفع شود تا بدون دغدغه فستیوال را در شب های بیشتر برگزار کنیم.

کار ماندگار خانه موسیقی در سال ۹۳ چه بود

مدیرعامل خانه موسیقی در ادامه صحبت های خود گفت: علاوه بر برگزاری نشست های ماهانه ای که یکشنبه آخر هر ماه در تالار اجتماعات خانه موسیقی برگزار می شود و هنرمندان در این فضای صمیمی گرد هم می آمدند ما کار ماندگار دیگری را انجام دادیم که تصور می کنم از دستاوردهای ارزشمند خانه موسیقی است. ما در سال ۹۳ موفق شدیم ساختمان ۵ طبقه ای را در میدان فاطمی خریداری کنیم که بر اساس آن در سال ۹۴ خانه موسیقی به این مکان منتقل خواهد شد و من فکر نمی کنم اصناف دیگر دارای ساختمانی اینچنین باشند.

وی با اشاره به مشکلات بودجه ای خانه موسیقی نیز توضیح داد: تمام کارهایی که در خانه موسیقی انجام گرفته با دست خالی بوده زیرا خانه موسیقی بودجه مستقلی ندارد و ما هرچه به عنوان کمک مالی از دولت و شهرداری دریافت می کنیم بودجه های بسیار محدودی است که به دلیل شرایط اقتصادی دولت تقریبا به یک سوم رسیده و ما نیز مجبوریم که با این شرایط به کارهای خود رسیدگی کنیم. اما بخش دیگر بودجه ما از پرداخت حق عضویت ها است که متاسفانه باید بگویم فقط نیمی از اعضای خانه موسیقی سالانه حق عضویت را پرداخت می کنند و نیمی دیگر این حق عضویت را پرداخت نمی کنند در حالیکه دوستان هنرمند باید بدانند پرداخت حق عضویت شرط عضویت است.

این خواننده موسیقی سنتی ایرانی درباره اعضایی که حق عضویت خود را نمی دهند، گفت: اگر شرایط به همین منوال پیش برود مجبور هستیم در سال جدید تجدید نظری داشته باشیم چرا که تا به امروز اصلا دوست نداشتیم به خاطر یک حق عضویت ۵۰ هزار تومانی که واقعا در سال رقمی نیست دوستان هنرمند را زیر فشار بگذاریم اما باید هنرمندان شریف خانه موسیقی بدانند که پرداخت کامل این حق عضویت ها توسط همه اعضا می تواند ما را از هر بودجه ای بی نیاز کند.

دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیازمند تحولی اساسی است

نوربخش در بخش دیگری از گفتگوی خود به نحوه تعاملات معاونت هنری و دفتر موسیقی وزارت ارشاد و خانه موسیقی در نظارت کیفی و سیاستگذاری هایی موسیقایی اشاره کرد و گفت: با توجه به پیشینه ای که آقای مرادخانی در دفتر موسیقی وزارت ارشاد طی سال های قبل داشتند و اتفاقا در این دوران کاری نیز کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشت، بعد از حضور وی در معاونت هنری نیز تعاملات ما با بدنه معاونت هنری شکل تازه ای گرفت و ما هم اکنون نیز ارتباط خوبی با هم داریم، اما در دفتر موسیقی وزارت ارشاد مسائل زیادی وجود دارد که باعث شده آنجا هنوز سیستم مناسبی نداشته باشد یعنی علیرغم اینکه گفته شده مرکز موسیقی به روز شده است اما واقعیت امر این است که چنین چیزی وجود ندارد و هنوز بسیاری از موارد به روز نشده است.

وی افزود: من نمی دانم این به روز نشدن مربوط به چه چیزی است، اما آنجا نیاز به یک تحول اساسی دارد که امیدواریم در سال ۹۴ این اتفاق بیفتد. من می توانم بگویم در سالی که گذشت ما تقریبا ارتباطی با دفتر موسیقی وزارت ارشاد نداشتیم کما اینکه در اوایل دوران مدیریتی جدید چنین رویکردی وجود نداشت. به هر ترتیب چنین اتفاقی به عملکرد خود مدیر بازمی گردد این در حالی است که ما مانند همیشه اعلام کردیم که دوستان هر وقت کمکی از ما خواستند دریغ نخواهیم کرد ضمن اینکه فعالیت ها نشان داده که ما همیشه همراه بودیم.

خانه موسیقی در ابتدا با دفتر موسیقی همراه بود اما...

مدیر عامل خانه موسیقی بیان کرد: ما همیشه با روی باز اعلام آمادگی کردیم حتی از دوستان نیز دعوت کردیم تا در خانه موسیقی حضور داشته باشند اما اینکه چرا هم اکنون در شرایطی قرار گرفتیم که ارتباط چندانی با دفتر موسیقی نداریم سوالی است که باید دفتر موسیقی ارشاد جواب بدهد. متاسفانه باید به عنوان یک مدیر صنف بگویم طی مراجعاتی که به صورت معمول به خانه موسیقی می شود قاطبه هنرمندان از عملکرد دفتر موسیقی رضایت ندارند و این نکته ای است که حتما باید به آن توجه کرد. ضمن اینکه لازم است بگویم باید اتفاقی در این مجموعه بیفتد که همه از عملکرد رضایت داشته باشند. سوال اینجاست که به چه میزان شاهد تحقق وعده های داده شده بودیم؟ متاسفانه برخی از حرف ها در دفتر موسیقی در حد شعار باقی ماند. من به جرات می گویم برای خود من یک مجوز بیشتر از ۱۵ روز در یک جای معمولی گیر می کند و نامه من پیدا نمی شود پس این نشان می دهد مجموعه، مجموعه منسجمی نیست.

وی در صحبت های خود با انتقاد دوباره از برخی عملکردهای دولتی در حوزه موسیقی در برخی از حوزه ها به موضوع تفویض نحوه نظارت بر آموزش موسیقی آموزشگاه های آزاد موسیقی در سراسر کشور، عملکرد معاونت هنری در حوزه موسیقی، ماجرای ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی، بی توجهی رسانه ملی به فعالیت ها و نظرات خانه موسیقی، کانون خوانندگان موسیقی پاپ، لغو کنسرت ها، وعده معاون هنری به خانه موسیقی در برگزاری جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد.

حمیدرضا نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: ما به عنوان یک نهاد صنفی و تخصصی حوزه موسیقی نسبت به موسیقی همیشه احساس وظیفه می کنیم و هر نهادی که می خواهد فعالیت موسیقایی داشته باشد طبیعی است که ما نسبت به آن فعالیت حساسیت داشته باشیم و البته هرو قت هم از ما چیزی خواسته شود با کمال میل و رغبت با آنها همکاری کنیم. اما به هر صورت من فکر می کنم که هم در مجموعه دولت و هم در مجموع وزارت ارشاد باید کارها همواره به سمت و سویی هدایت شود که تعاملات میان نهادهای صنفی و بدنه دولت در بهترین شکل ممکن قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: البته جا دارد اینجا از وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کنم که توانسته اند به شکلی عمل کنند که جامعه هنری ایشان را قبول داشته باشند چراکه در حد توان و تلاش خود پای مساله هنر ایستادگی کردند. در این میان هم آقای مرادخانی حضور داشت که ما اهالی موسیقی به وی علاقه خاصی داریم اما به هر ترتیب من فکر می کنم این دوره، یک دوره بسیار پراهمیت تاریخی است که باید خیلی از اتفاقات خوب در این برهه زمانی بیفتند اما متاسفانه وقت به تندی در حال گذشتن است و دفتر موسیقی وزارت ارشاد باید تلاش کند در زمان باقی مانده کارهای ماندگاری را در عرصه موسیقی انجام دهد. ما باید در این زمان باقی مانده به هم نزدیک باشیم و فکر می کنم خیلی از کارهایی که باید به اصناف محول شود زودتر انجام پذیرد.

مدیرعامل خانه موسیقی درباره عملکرد معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: من فکر می کنم حجم مطالباتی که از معاونت هنری وزارت ارشاد وجود دارد خیلی بالاست و از طرفی به دلیل تخریب هایی که در دولت قلبی شکل گرفته، کار ترمیم با مشکلات زیادی رو به رو است ضمن اینکه در این بین نباید از کمبود منابع مالی دولت به سادگی عبور کرد که کار را واقعا برای دولتمردان سخت می کند. به هر ترتیب من عملکرد معاونت هنری در سال ۹۳ را مثبت ارزیابی می کنم.

نظارت بر آموزش آموزشگاه های موسیقی به خانه موسیقی واگذار می شود

این مدرس موسیقی افزود: یکی از مواردی که امیدواریم در سال ۹۴ محقق شود موضوع «نظارت بر آموزش» است که خوشبختانه کارهای نهایی آن انجام شده و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته موضوع نظارت بر آموزش موسیقی آموزشگاه های موسیقی از دولت به خانه موسیقی تفویض می شود. البته در گذشته نیز بحث نظارت بر آموزشگاه ها و اساسا گزینش استادان و مدرسان این مجموعه های آموزشی توسط خانه موسیقی انجام می شد که نتیجه خیلی خوبی هم داشت اما با حضور دولت های نهم و دهم این رویکرد از خانه موسیقی برداشته شد و ما در این زمینه با مشکلات زیادی روبه رو شدیم.

ماجرای ادامه دار ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک

نوربخش با اشاره به مشکلاتی که سال گذشته در افتتاح ارکسترهای ملی و سمفونیک تهران پیش آمد، توضیح داد: خانه موسیقی در رابطه با ماجرای ارکسترها چندین جلسه برگزار کرد تا بتوانیم با برپایی این جلسات هر چه زودتر شاهد راه اندازی این دو مجموعه موسیقایی باشیم اما متاسفانه کمبود مسائل مالی و حقوق معوقه هنرمندانی که طی سال های گذشته در ارکستر حضور داشتند باعث ایجاد مشکلاتی شده بود که کار را برای راه اندازی مجدد سخت می کرد. این معوقات دارای رقم های میلیاردی بود که اگر دوستان می خواستند با در نظر گرفتن چنین مشکلاتی دوباره ارکستر را  راه اندازی کنند کار بدتر می شد.

وی بیان کرد: ما در خانه موسیقی پیرامون موضوع ارکسترها پیگیری های زیادی را انجام دادیم حتی در جزیی ترین موارد هم به دنبال ارائه راهکارهایی بودیم که بتوانیم مشکلات موجود را حل کنیم. بنابراین باید بگویم که دلایل اصلی اینکه ارکسترها نتوانستند در زمان مقرر فعالیت خود را آغاز کنند فقط مسائل مالی بود. به طور طبیعی هم تا آن بودجه مورد نظر ارکسترها محقق نمی شد، راه اندازی حتی مصلحتی آن در جشنواره موسیقی فجر بی منطق بود. کما اینکه در همین جشنواره موسیقی فجر هم می شد با یک اجرای نمادین کارهایی را انجام داد.

رسانه ملی هیچ ارتباطی با خانه موسیقی ندارد

نوربخش در بخش دیگری از صحبت های خود درباره تعاملات نهاد خانه موسیقی با مدیریت جدید سازمان صدا و سیما گفت: متاسفانه مسوولان جدید رسانه ملی هیچ تماس و ارتباطی با خانه موسیقی نداشتند. البته در گذشته با آقای صوفی چندین بار جلساتی را برگزار کردیم حتی ما به ایشان پیشنهاد برگزاری یک برنامه موسیقایی ویژه را در رادیو دادیم که متاسفانه اجرای این پیشنهاد به تغییر مدیریت ها کشیده شد و ما فعلا نتوانسته ایم نتیجه ای را از این فضا دریافت کنیم. این در حالی است که ما چندین بار پیشنهاد تولید برنامه ای مانند «هفت» را که می تواند با عنوان دیگر پیرامون موسیقی برای علاقه مندان عرضه شود به معاونت سیما داده بودیم اما تاکنون هیچ اتفاقی در این حوزه نیفتاده است.

خانه موسیقی در حوزه موسیقی پاپ اشتباه کرد

مدیر عامل خانه موسیقی درباره وعده عملی نشده کانون خوانندگان موسیقی پاپ نیز توضیح داد: ما یک فراخوانی را برای تشکیل کانون خوانندگان پاپ منتشر کردیم که بعدها متوجه شدیم، این مسیر، مسیر اشتباهی است زیرا تعدادی از افرادی که بعد از فراخوان ما به خانه موسیقی آمدند واجد صلاحیت های لازم نبودند به همین جهت تصمیم گرفتیم که به راهکار دیگری فکر کنیم بنابراین من با چند نفر از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ صحبت کردم که طی آن قرار بر این شد بیش از ۱۵ نفر از این هنرمندان در سال آینده به عنوان هیات موسس اساسنامه ای را تدوین کنند و بعد از این ماجرا نسبت به تشکیل کانون خوانندگان موسیقی پاپ در این شکل و شمایل جدید اقدام کنیم.

حاشیه های کنسرت های موسیقی پاپ به کلیت موسیقی لطمه زد

این خواننده درباره حاشیه ها و صحبت هایی که بعضا از طرف خوانندگان کنسرت های پاپ گفته می شود نیز تصریح کرد: نظارت بر چنین فضایی بر عهده دفتر موسیقی وزارت ارشاد با نظارت دولت است. خانه موسیقی اهرم اجرایی ندارد مگر اینکه در این حوزه کاری از سوی دولت به خانه تفویض شود وگرنه ما به لحاظ قانونی نمی توانیم جلوی چیزی را بگیریم. اتفاقا یکی از مولفه هایی که باعث ایجاد مشکل در برگزاری کنسرت های موسیقی می شود همین اظهارنظرها و صحبت های بی جای برخی از خوانندگان است که فضا را حساس می کند و کار را به جایی می کشاند که برخی از ممنوعیت ها و لغو کنسرت ها به جهت همین حاشیه ها صورت پذیرد.

نوربخش گفت: خانه موسیقی نیز به شدت معترض چنین رویکردی است چرا که بسیاری از کارها خلاف شان موسیقی است. ما به هیچ عنوان منکر هیجان نیستیم ولی معتقدیم برخی از حرکت ها دور از شان است که امیدوارم در این جا دفتر موسیقی به طور جدی دخالت کند و اجازه بروز مشکلات و حاشیه ها را ندهد.

ساماندهی دستمزدهای موسیقایی

عضو هیات مدیره خانه موسیقی در پاسخ به پرسش مهر مبنی نحوه نظارت خانه موسیقی در حوزه دستمزدهای هنرمندان فعال موسیقی بیان کرد: رسیدگی به این موضوع بر عهده کانون ناشران و تهیه کنندگان خانه موسیقی است که من پیش از این پیشنهاد آن را به دوستان ارائه داده بودم اما متاسفانه این کانون، مجموعه فعالی در این زمینه نبود در حالی که لازم است پیرامون چنین موضوع مهمی جلسات منظمی را برگزار کند و برای موضوع بااهمیت دستمزدهای موسیقایی راه حل ویژه ای داشته باشند. متاسفانه شرایط موجود شرایط بسیار نابسامی است و کار به جایی رسیده که هرکسی هر رقمی دلش می خواهد طلب می کند و این موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد.

سال ۹۳، سال خوبی برای موسیقی نبود

مدیر عامل خانه موسیقی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: متاسفم که بگویم که ما اتفاقات بدی را در زمینه موسیقی طی سال ۹۳ تجربه کردیم. ما در بخش هایی که مربوط به لغو کنسرت ها می شد شاهد واکنش ها و هجمه هایی بودیم که بخشی از آن مربوط به حوزه های سیاسی بود؛ واکنش های سیاسی که گریبان موسیقی را گرفت و موجب فشار روی وزارت ارشاد شد که نتیجه آن لغو کنسرت ها بود. این فضا نه تنها موجب دل آزردگی اهالی موسیقی شد بلکه توهین هایی را به هنرمندان روا داشت که شرایط را دچار نابسامانی عجیب و غریبی کرد.

ما اهل دعوا نیستیم

این خواننده موسیقی سنتی ایرانی بیان کرد: ما سعی می کنیم کارمان را با امید پیش ببریم و در این راه هم دچار سرخوردگی و یاس نشویم. ما تمام تلاش خود را می کنیم که به هر صورت بتوانیم این حوزه را از آسیب ها مصون نگه داریم. ما بیش از هر چیزی معتقد به تعامل هستیم و از درگیری و تنش تا آنجا که در توان داریم جلوگیری خواهیم کرد. مشی ما مشی تعامل است زیرا معتقدیم با دعوا و تنش کاری از پیش نمی رود. ما برای دغدغه های افراد متدین احترام زیادی قائل هستیم بنابراین تمام تلاش خود را انجام می دهیم که سلامت کاری خود را اثبات کنیم و با استفاده از این رویکرد به کارمان ادامه بدهیم.

مدیر عامل خانه موسیقی در پایان صحبت های خود گفت: در سال ۹۴ دو هدف عمده را مدنظر قرار داده ایم. ما مشخصا می خواهیم جشنواره های موسیقی در بهترین و عالی ترین شکل ممکن خود برگزار شود که البته بر اساس وعده ای که توسط آقای مرادخانی به ما داده شده، کیفیت جشنواره موسیقی فجر به خانه موسیقی محول خواهد شد. ضمن اینکه فستیوال موسیقی تهران را هم پیش رو داریم که به طور حتم در این دوره با کیفیت بهتری برگزار می شود از سوی دیگر برای سال ۹۴ برنامه هایی را تدارک دیده ایم که می تواند برای الگوسازی موسیقی خوب، نمونه خوبی باشد.

مدیرعامل خانه موسیقی, حمیدرضا نوربخش
آمار بازدید : 1,381
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500