ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 14 فروردین 1394 - ساعت 22:59:23
چاپ خبر

شهرام شکوهی شور و هیجان را به اصفهان آورد

شهرام شکوهی با حضور دوباره بر صحنه اصفهان شبی پر از شور و هیجان را برای اهالی اصفهان و مسافرانی که به این شهر سفر کرده بودند رقم زد.

شهرام شکوهی شور و هیجان را به اصفهان آورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در حالیکه کمتر از دو ماه از آخرین حضور شهرام شکوهی در اصفهان می‌گذشت، وی شامگاه گذشته بار دیگر در اصفهان بر روی سن در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان قرار گرفت تا علاقه‌مندان خود را بیشتر منتظر نگذارد.

آهنگ "باران عشق" کم کم به میانه خود می‌رسید که شهرام شکوهی پا به صحنه گذاشت و شور و هیجان بسیاری را به حاضران انتقال داد تا آنها نیز با تشویق خود او را در خواندن آهنگ تنها نگذارند.

سپس شکوهی با خواندن آهنگ "هوس" جمعیت را با خود همراه کرد تا با او یک صدا بخوانند "وای از هوس". شدت صداها چنان زیاد بود که شهرام شکوهی را به واکنش نشان داد و گفت: خیلی هم صدایتان را بالا نبرید من صدایتان را می‌شنوم.

سپس با خواندن آهنگی دیگر جمع را با خود همراه کرد تا ثانیه‌ای او را رها نکنند و با او بخوانند "از دست تو دلگیرم/ آرامش نمی‌گیرم"

شهرام شکوهی پس از این آهنگ در مورد اصفهان شروع به صحبت کرد و گفت: اصفهان شرایط خاصی دارد و اجرا در آن سخت است، چون ماشاالله صداهای خیلی خوبی در آن هست و پل خواجو هم که بروید این صداهای خوشگل را می‌بینید.

او افزود: اصفهان شهر دوم من است، چراکه همسر من اصفهانی است و بالاخره همسر هر کس اهل هر جا که باشد خودش هم اهل همان‌جا می‌شود.

پس از این صحبت‌ها شروع به زمزمه کرد و خواند "بیا با من مدارا کن" تا ادامه شعر را حاضران برای او بخوانند و با اتمام آن همه فریاد بزنند "شهرام دوستت داریم".

شدت صدای حاضران به گونه‌ای بود که شکوهی گفت: تا حالا این‌قدر جیغ مستقیم به صورتم نخورده بود.

پس از اجرای آهنگ "خیال کن" توسط شهرام شکوهی، آرسام بابایی شروع به نواختن ساز ابداعی "کمالین" کرد تا در ادامه آن شکوهی نیز آهنگ "انگیزه" را اجرا کند و با پایان آن جمعیت فریاد "دوباره دوباره" سر دهد.

شکوهی در ادامه خواست تا آهنگی را بخواند که سایرین آن را اجرا کنند و البته شاید نیمی از آهنگ را نیز جمعیت خواند. آغاز آهنگ با شهرام شکوهی باشد و ادامه دادن آن با حاضران: "قصه عشقی که میگم قصه لیلای مجنونه...."

اما اجرای "شب و بارون" بود که سالن را از جا داشت می‌کند و غوغای طرفداران شهرام شکوهی را به خود می‌دید، این آهنگ چنان شوری در جمع ایجاد کرد که کمتر کسی دلش می‌خواست این اجرا به پایان برسد.

شهرام شکوهی با خواندن "دل دیوونه" آهنگ پایانی را اجرا کرد و شبی به یاد ماندنی را برای طرفداران خود در اصفهان به جا گذاشت.

به گزارش ایسنا، در این برنامه عادل فلاح (کیبورد)، نیما غفاری (درامز) سام میرزایی (گیتار)، عماد لاریجانی (کیبورد)، میعاد شهابی (گیتار)، رامبد رافت (گیتار باس)، آرسام بابایی (کمالین)، مهدی پاشا زانوسی (پرکاشن) و امیر حسین کاشانیان (سرپرست گروه و نوازنده گیتار) شهرام شکوهی را همراهی می‌کردند.

شهرام شکوهی, اصفهان, کنسرت اصفهان شهرام شکوهی, کنسرت شهرام شکوهی در اصفهان
آمار بازدید : 1,286
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500