ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 17 فروردین 1394 - ساعت 12:01:49
چاپ خبر

اجرای علی قمصری و پیا لوتزی در جشنواره‌ bali spirit اندونزی

«علی قمصری»- آهنگساز و نوازنده‌ی ایرانی- سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری‌،‌ هجدهم فروردین به همراه «پیا لوتزی» - نوازنده‌ی سازهای کوبه‌ای امریکایی- در شهر بالی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

اجرای علی قمصری و پیا لوتزی در جشنواره‌ bali spirit اندونزی

این در حالی است که این دو موسیقی‌دان، پیش از این نیز سیزدهم فروردین ماه در این شهر و در قالبِ جشنواره‌ی bali spirit ‌‌که می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین جشنواره‌ها در زمینه‌ی موسیقی و یوگا دانست، به اجرای برنامه پرداخته بودند.

بخش اول کنسرت با بداهه نوازی علی قمصری و نوازنده‌ی کوبه‌ای همراه بود و در نیمه‌ی دوم کنسرت، نوازندگانِ دیگری نیز آنان را همراهی کردند.

این البته تنها همراهیِ قمصری و لوتزی نیست؛ آنان مجموعه‌ای از کنسرت‌ها را در شهرهای مختلف امریکا اجرا کرده‌اند،‌ برای مثال همین رپرتوار را در شهرهای مختلف ایالت‌های اورگن و کالیفرنیا به اجرا درآمده است.

از آخرین اجراهای علی قمصری در ایران، می‌توان به برگزاری کنسرتِ شیپور صلح با آهنگسازی او، خوانندگی «محمد معتمدی» و همچنین رهبری «بردیا کیارس» اشاره کرد. برنامه‌ای که سه بار با همراهی ارکستر مجلسی در تهران تمدید شد. میلاد عمرانلو،شروین مهاجر،پاشا هنجنی، همایون نصیری، پویا سرایی، کامران منتظری،علی رحیمی و گروه آوازی تهران  ارکستر مجلسی تهران را در این کنسرت همراهی کردند.

علی قمصری,
آمار بازدید : 962
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500