ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 17 فروردین 1394 - ساعت 16:46:43
چاپ خبر

چاپ سوم کتاب چهره‌های ماندگار ترانه و موسیقی با مقدمه استاد کسایی/ جواد کسایی: از چاپ سوم بی‌خبرم

چاپ سوم کتاب چهره‌های ماندگار ترانه و موسیقی با یادداشتی از مرحوم حسن کسایی و مقدمه جواد کسایی فرزند ارشد استاد کسایی به چاپ سوم رسید. این در حالی است که این نویسنده، چاپ‌ کتاب عکسی از چهره‌های موسیقایی را در دست انتشار دارد که بسیاری از آنان برای اولین بار دیده خواهند شد.

چاپ سوم کتاب چهره‌های ماندگار ترانه و موسیقی با مقدمه استاد کسایی/ جواد کسایی: از چاپ سوم بی‌خبرم

جواد کسایی درباره این کتاب به هنرآنلاین گفت: این کتاب به همت فروغ بهمن‌پور (پژوهشگر موسیقی) گردآوری شد و از بنده خواسته شد تا یادداشتی از پدر و مقدمه‌ای به قلم خودم درباره وضعیت امروز موسیقی و گذری بر تاریخ موسیقی ایران در اختیارشان قرار دهم که البته این مسئله برای خیلی وقت پیش بوده و از آن زمان زیادی گذشته است.

پسر ارشد استاد کسایی درباره سومین چاپ این کتاب گفت: همانطور که گفتم مدت زمان زیادی گذشته و از چاپ سوم آن حقیقتا بی‌خبرم.

لازم به ذکر است که در این کتاب گفت‌وگوهایی با برخی موسیقی دانان، شاعران، ترانه‌سرایان و آوازخوانان ایرانی مانند: سید محمد طاهرپور، علی تجویدی، حسن کسایی، عبدالوهاب شهیدی، دکتر حسین عمومی، ابراهیم قنبری مهر، حسین ملک، اسماعیل نواب صفا، رحیم معینی کرمانشاهی، پرویز یاحقی، مهندس همایون خرم، اسدالله ملک، فرهنگ شریف، بیژن ترقی، تورج نگهبان، جهانگیر ملک، مجید نجاحی و همچنین آذر پژوهش اشاره کرد،

همچنین گفت‌وگوهایی از محمد حیدری، هوشنگ ظریف، هما میرافشار و همچنین نادر گلچین نیز اضافه شده است؛ همچنین تعدادی از گفت‌وگو‌ها که برای نسل‌های بعدی بودند از جمله گفت‌و‌گو با زنده یاد پرویز مشکاتیان از این کتاب حذف شده تا در مجلدهای بعدی به همراه دیگر چهره‌های موسیقایی هم‌نسل‌شان به انتشار درآید، همچنین به علت کاستن از حجمِ کتاب، یادنامهٔ استاد صبا نیز در چاپ جدید کتاب درج نشده است. 

کتاب چهره‌های ماندگار ترانه و موسیقی, جواد کسایی,
آمار بازدید : 1,161
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500