ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 17 فروردین 1394 - ساعت 16:53:16
چاپ خبر

همکاری مریم حیدرزاده و هادی قریشی در آلبوم ˝برنده˝

آلبوم ˝برنده˝ با صدای هادی قریشی به زودی روانه بازار موسیقی می شود.

همکاری مریم حیدرزاده و هادی قریشی در آلبوم ˝برنده˝

هادی قریشی در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار آلبوم خود با عنوان "برنده" است که اواخر تابستان روانه بازار موسیقی می‌شود.

تمامی ترانه‌های این اثر مجوز گرفته است و این خواننده در حال ضبط قطعات این آلبوم است. ترانه‌های این اثر توسط عبدالجبار کاکایی، مریم حیدرزاده، امیر ارجینی، طهمورث پور شیرمحمد، حسین غیاثی و... سروده شده است.

همچنین تمامی قطعات آلبوم "برنده" توسط پدرام کشتکار آهنگسازی و تنظیم شده است. این خواننده پاپ کار این اثر را از 21 فروردین 1393 شروع کرده است و در تلاش است تا اولین آلبوم رسمی خود را به خوبی ارائه دهد. ژانر این آلبوم پاپ است و قرار است بعد از انتشار این اثر به همراه اعضای گروهش کنسرتی را در تهران برگزار کند.

هادی قریشی تا به امروز دو قطعه با عنوان "خوش احساس" و "دوسم داشت" منتشر کرده است که این دو قطعه توسط پدرام کشتکار ساخته و تنظیم شده است. همچنین طهمورث پور شیر محمد نیز به عنوان ترانه سرا با این خواننده همکاری کرده است و حسن سالاری مقدم میکس و مسترینگ این قطعات را انجام داده است. این دو قطعه بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و به همین دلیل این خواننده تصمیم گرفت اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کند.

آلبوم برنده, برنده, هادی قریشی, مریم حیدرزاده
آمار بازدید : 1,267
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500