ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 17 فروردین 1394 - ساعت 16:53:16
چاپ خبر

˝احساس فروردین˝ رضا دخت منتشر می‌شود

اولین آلبوم رسمی رضا دخت با عنوان ˝احساس فروردین˝ به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

˝احساس فروردین˝ رضا دخت منتشر می‌شود

رضا دخت اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان "احساس فروردین" اواخر فروردین ماه سال جاری منتشر می‌کند. در این اثر امیر ارجینی، علیرضا پیروزی، ترانه مکرم، علی ثابت مقدم، آرین خلج، داریوش شهریاری به عنوان ترانه‌سرا حضور دارند.

همچنین بابک مافی، شاهین خسروآبادی، آرین خلج و... کار موسیقی این اثر را انجام داده‌اند. این آلبوم شامل 13 قطعه است که فیروز ویسانلو و میثم مروستی به عنوان نوازنده با این خواننده پاپ همکاری کرده‌اند. ترانه "احساس فروردین" توسط داریوش شهریاری سروده شده است و شاهین خسروآبادی ملودی این قطعه را ساخته و تنظیم کرده است. تک آهنگ های این خواننده بعد از انتشار آلبوم رسمی‌اش به صورت اینترنتی در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.

رضا دخت در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت است که این کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود و قرار است در این کنسرت‌ها قطعات آلبوم "احساس فروردین" را برای مخاطبان اجرا کند، این خواننده پاپ هم اکنون در حال تمرین با اعضای گروهش است. او تاکنون تک آهنگ های اقیانوس پدر، خورشید عشق و... را منتشر کرده است که ترانه‌های این قطعات توسط آرین خلج سروده شده است.

احساس فروردین, رضا دخت
آمار بازدید : 1,341
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500