ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 17 فروردین 1394 - ساعت 17:19:08
چاپ خبر

همکاری ای سی ام با نشر هرمس/ در قالب ضبط آلبوم نقش

اولین همکاری مشترک شرکت ˝ای‌سی‌ام˝ و نشر موسیقی ˝هرمس˝ در تیرماه سال جاری با ضبط آلبوم ˝نقش˝، کلید خواهد خورد.

همکاری ای سی ام با نشر هرمس/ در قالب ضبط آلبوم نقش

اولین همکاری مشترک شرکت ای سی ام و نشر موسیقی هرمس در تیرماه سال جاری با ضبط آلبوم "نقش" (گلفام خیام و مونا مطبوع ریاحی) در شهر لوگانو سوئیس به تهیه کنندگی مانفرد آیشر و رامین صدیقی کلید خواهد خورد. این آلبوم در بهار سال 95 روانه بازار می‌شود.

"نقش"، با بهره‌گیری از گنجینه‌ موسیقی اقوام ایران و ادغام آن با عناصر موسیقی معاصر، به‌دنبال زبان موسیقایی خود است. گلفام خیام و مونا مطبوع ریاحی سازهای گیتار و کلارینت را محدود به خصلت‌های همیشگی‌شان نمی‌بیند؛ بلکه در جست‌وجوی رنگ‌ها، جلوه‌های صوتی و نقش‌های خیالی گوناگونی است.

از اجراهای مهم این دو هنرمند، می‌توان به فستیوال موسیقی معاصر در اتریش (Glatt und Verkehrt) و همچنین فستیوال موسیقی تلفیقی Les Nuits du Monde در سوییس اشاره کرد.

ECM مخفف Edition of Contemporary Music، یک شرکت آلمانی ناشر موسیقی است که توسط مانفرد آیشر در سال 1969 در شهر گرفلفینگ، حومهٔ مونیخ بنیان نهاده شد. ای‌سی‌ام بیشتر برای انتشارات مربوط به موسیقی جاز شناخته می‌شود، اگر چه این شرکت تا کنون طیف گسترده‌ای از موسیقی‌ها را منتشر نموده و هنرمندان همکار این شرکت غالبا از مرز میان گونه‌های موسیقی عبور کرده‌اند.

در کنار این آثار، مجموعه‌های موسوم به "سری‌های جدید ای‌سی‌ام" از دههٔ 1980 عرضه می‌شوند، که بیشتر دربردارندهٔ موسیقی کلاسیک، موسیقی معاصر، و موسیقی ملل هستند. شعار ای‌سی‌ام "زیباترین صدا بعد از سکوت" است که از گزارش مرور آثار ای‌سی‌ام در مجلهٔ کودا، نشریهٔ کانادایی اختصاصی موسیقی جاز، در سال 1971 گرفته شده است.

نشر هرمس, ای‌سی‌ام, نقش, آلبوم نقش
آمار بازدید : 1,240
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500