ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 18 فروردین 1394 - ساعت 14:24:21
چاپ خبر

تور کنسرت مهدی احمدوند در تهران و شهرستان‌ها

مهدی احمدوند در ایام نوروز در چند شهر به اجرا پرنامه پرداخت و اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت‌های جدید در تهران و شهرستان‌ها است.

تور کنسرت مهدی احمدوند در تهران و شهرستان‌ها

این خواننده پاپ هشتم فروردین در سرعین، نهم فروردین در بندرعباس، 10 و 11 فروردین در قشم و 12 فروردین در اصفهان به صحنه رفت که این کنسرت‌ها با استقبال مخاطبان و هواداران او همراه بود.

در کنسرت‌های جدید فیروز ویسانلو، فرشید ادهمی، بهنام حکیم، علی رهبری، بابک یوسفی و.... به عنوان نوازنده با مهدی احمدوند همکاری می‌کنند و مهدی کرد مدیر برنامه اوست.

در این کنسرت‌ها که به زودی برگزار می‌شود این خواننده 12 قطعه اجرا می‌کند که نام بعضی از قطعات "بارون"، "سرگیجه"، "پرواز"، "بازنده"، "از این ساعت"، "حال من"، "عشق اول" و... است. همچنین بخشی از این کنسرت‌ها به اجرای تک‌آهنگ‌های احمدوند اختصاص دارد.

آلبوم "از این ساعت" مهدی احمدوند شهریور سال گذشته منتشر شد. در این اثر مهرزاد امیرخانی، علی عباسی و پیمان دوستی به عنوان ترانه‌سرا حضور داشتند و میلاد ترابی و مهدی احمدوند آهنگسازی قطعات را انجام دادند. 

احمدوند بعد از انتشار این اثر موسیقایی تور موسیقی خود را آغاز کرده و قرار است به زودی آلبوم جدید این خواننده که در مرحله ضبط قرار دارد منتشر شود.

مهدی احمدوند, تور کنسرت,
آمار بازدید : 1,511
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500