ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 - ساعت 22:27:32
چاپ خبر

چهارمین اثر رستاک در راه است

تازه‌ترین اثر گروه رستاک مراحل پایانی را پشت سر گذاشته و بزودی توسط شرکت ˝هنر اول˝ منتشر و وارد بازار موسیقی خواهد شد.

چهارمین اثر رستاک در راه است

سپهر سعادتی نوازنده و مسؤل روابط عمومی این گروه با اعلام این خبر به هنرآنلاین گفت: این آلبوم در مراحل پایانی ضبط قرار دارد و به زودی مرحله ادیت و میکس و مسترینگ آن آغاز خواهد شد. 

سعادتی درباره تفاوت این آلبوم با دیگر کار‌های این گروه گفت: گروه رستاک در سومین آلبوم صوتی- تصویری خود نیز به‌‌ همان سبک و سیاق آلبوم‌های قبلی، این بار به سراغ ملودی‌هایی از موسیقی دیگر مناطق ایران رفته و البته در تلاش است تا این اثر با تفاوت‌هایی در سازبندی و تنظیم، شکل و ساختار کلی تصویر ارائه شود. 

سپهر سعادتی درباره برنامه‌های اجرای زنده نیز گفت: در حال حاضر برخی از اجراهای داخلی و خارجی در مرحله قطعی شدن قرار دارد و البته همچون گذشته، برخی از کنسرت‌های آینده در فاصله زمان کوتاهی تا اجرای برنامه، قطعی و اعلام می‌شود. 

نوازنده کنترباس گروه در پایان گفت: در این آلبوم نیز، استادان صاحب نام فعال در موسیقی‌های مناطقی که در آلبوم جدید رستاک گنجانده شده است، این گروه را همراهی می‌کنند.

لازم به یادآوری است که آخرین اجرای این گروه در چهارمین روز از  سی امین جشنواره موسیقی فجر  با اجرای رپرتواری از موسیقی نواحی ایران‌زمین در تالار وحدت به صحنه رفت. رستاکی‌ها به سنت کنسرت‌های پیشین خود با رنگین‌کمانی از موسیقی محلی اقوام ایران که گزیده‌ای از سه آلبوم منتشرشده این گروه به نام‌های "سرنای نوروز"، "همه اقوام من" و "رنگواره‌های کهن" بود به دیدار دوستداران خود رفتند.

گروه رستاک, رستاک,
آمار بازدید : 1,146
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500