ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 21 فروردین 1394 - ساعت 14:23:55
چاپ خبر

بابک ریاحی‌پور: توجیه اقتصادی برای گروه ˝دیوار˝ نداریم / سلیقه مردم عوض شده است

سرپرست گروه موسیقی ˝دیوار˝ از نبود توجیه اقتصادی برای فعالیت‌های موسیقایی در این گروه خبر داد.

بابک ریاحی‌پور: توجیه اقتصادی برای گروه ˝دیوار˝ نداریم / سلیقه مردم عوض شده است

بابک ریاحی‌پور با گلایه درباره نبود ساپورت مالی برای ادامه کار، انتشار آلبوم و همچنین برگزاری کنسرت برای گروه "دیوار" به هنرآنلاین، گفت: ما در گروه مانند دیگر گروه‌های فعال در سبک خودمان دچار این مسئله شدیم که فعالیت‌های موسیقیایی ما توجیه اقتصادی ندارد و اجاره برخی از سالن‌ها آنقدر بالاست که امکان برگزاری کنسرت یا انتشار آلبوم میسر نیست.

ریاحی‌پور ادامه داد: البته این یکی از مشکلاتی است که با آن سر و کار داریم، دومین مشکل نبود زمان کافی برای کار روی آلبوم است، همانطور که مطلع هستید همه اعضای گروه به غیر از پویا نیک‌پور جزو اعضای اصلی گروه ارکستر بابک جهابنخش هستیم و بیشتر زمان ما روی اجراهای بابک صرف می‌شود از طرفی تنها منبع درآمدمان نیز از همین اجرا‌ها بدست می‌آید.

این نوازنده گیتار باس در بخش دیگر صحبت‌های خود گفت: متاسفانه در ایران این سیستم وجود ندارد که موسیقی با سبک ما مانند دیگر فعالان این عرصه جایی برای رشد و دیده شدن پیدا کند، در دهه ۷۰ گروهی مانند "آویژه" می‌توانست در ۱۰ شب پشت سر هم سالن اجرا را پر کند اما الان اینطور نیست و این امکان وجود ندارد.

بابک ریاحی‌پور در پایان نیز گفت: امروز سلیقه مردم عوض و پایین آمده است، مردم ما گوش‌شان به شنیدن موسیقی بد عادت کرده و خواستار موسیقی بازاری هستند. 

بابک ریاحی‌پور, گروه دیوار,
آمار بازدید : 1,643
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500